۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

صداوسیما مصداق "خود گویم و خود خندم - من مرد هنرمندم"

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اقدام مسوولان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که تعدادی از بازیکنان و کارگردانان مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را مورد تقدیر قرار دادند، موجب تعجب صاحب‌نظران هنری شد* خبرآنلاین نیز در نظرسنجی که در ماه مبارک رمضان در باره سریال های تلویزیونی ویژه این ماه از مردم داشت، کاربران در مجموع به  4 مجموعه جدیدی که در ماه رمضان امسال از شبکه های سیما پخش می شد رای برتر را ندادند و گزینه هیچکدام بیشترین رای را به دست آور.
 
روزنامه جمهوری اسلامی ، در مطلبی انتقادآمیز صداوسیما را مصداق "خود گویم و خود خندم - من مرد هنرمندم" معرفی کرد.
به نقل از آفتاب ، « اقدام مسوولان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که تعدادی از بازیکنان و کارگردانان مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را مورد تقدیر قرار دادند، موجب تعجب صاحب‌نظران هنری شد.
این مجموعه‌ها با نقدهای فراوانی در طول ماه مبارک رمضان و بعد از آن مواجه شد و اظهارنظر کارشناسان در مجموع بر این نکته متمرکز بود که تلویزیون در مجموعه‌های ماه مبارک رمضان خود بیش از اندازه به مسائل ماورائی پرداخته و از عوارض آن غفلت کرده است.

علاوه بر این، ترویج معاشرت‌های نامشروع به بهانه روابط ارواح با همدیگر و همچنین عبور از مسیرهای ممنوعه و خلاف به بهانه رسیدن به اهداف تربیتی مورد‌نظر، از مشکلات مهم و غیرقابل اغماض مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان امسال بود.
با توجه به این اشکالات اساسی، تقدیر کردن از دست‌‌اندرکاران این مجموعه‌ها چیزی غیر از مصادیق "خود گویم و خود خندم - من مرد هنرمندم" نمی‌تواند باشد».
این در حالی است که خبرآنلاین نیز در نظرسنجی که در ماه مبارک رمضان در باره سریال های تلویزیونی ویژه این ماه از مردم داشت، کاربران در مجموع به هیچ یک از 4 مجموعه جدیدی که در ماه رمضان امسال از شبکه های سیما پخش می شد رای برتر را ندادند و گزینه هیچکدام بیشترین رای را به دست آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.