۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

روایتی زیبا از امام نقی: در مورد ظهور!

مرد رندی که می خواست حال حضرت را بگیرداز حضرت پرسید: ای مولای من، از نظر خداوند کدام یک مهم تر است، بی گوشت ماندن زنان پیامبر یا مساله ی غیبت نوه ی شما امام مهدی؟
حضرت فرمودند: خوب منظور؟
رند گفت: منظورم این است که چرا خداوندگار عالم برای بی گوشتی زنان پیامبر و شکایت آنان از بی گوشتی آیه نازل کرد اما برای حضرت مهدی و سرنوشت بشریت در دوران غیبت آیه نازل نکرد؟
حضرت نگاهی به دور و برشان کردند و دیدند کسی آن اطراف نیست بنابراین فرمودند: آها حالا فهمیدم چی می خوای بگی، خوب احمق معلومه که گوشت مهم تر از غیبت و ظهور و این دری وری هاست چون خداوند هم همین کارو کرده و در مورد گوشت حرف زده اما در مورد غیبت حرف نزده. در حقیقت از گوشت نمی شه گذشت اما از ظهور می شه گذشت. بعدشم بزار این شیعه ها یه کم تو خماری مهدیمون بمونن تا ما بفهمیم منتظران و پیروان راستین کدامند.
در ضمن پیروان خیلی راستین ما که از تعداد انگشتان دست هم تجاوز نمی کنند می توانند با شرکت برق و لامپ و مهتابی فروش ها و پرچم ساز ها و داربستی ها برای نیمه شعبون قرارداد ببندن  و کلی به جیب بزنن. این یکی از همون راه هاییه که خداوند گفته به مومنین از جایی که فکرش رو هم نمی کنن روزی می رسونه.
از اون طرف مومنین خیلی نزدیک هم می تونن کارهای دیگه ای هم بکنن که درآمدش روزانه باشه مثل ساخت مسجد جمکران و اینا
اون خورده ریزا هم بشینن اتاق کپی درست کنن برای نوشتن نامه به مهدیمون، می دونی همون اتاق تکثیر توی مسجد جمکران چقدر درآمد ماهانه داره؟
یا می تونن تور زیارتی جمکران راه بندازن هر هفته
یا هزاران راه دیگه که می تونی خودت روشون فکر کنی
هر کی هم خواست اعتراضی بکنه سریع می تونن بگن به مهدی فحش می دی و این جوری سر طرف رو زیر آب کنن
آن مرد از صداقت حضرت به گریه افتاد و گفت: به خداوند قسم از او راست گو تر ندیدم.
(فی الصداقت النقی)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.