۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

نارضایتی مردم از سپرده طلای بانک صادرات

sepordehtala_qطرح سپرده طلا بانک صادرات هرچند با تکیه بر تبلیغات میلیاردی  و همچنین موج توجه مردم به سرمایه گذاری روی طلا توجه مردم به خود جلب کرده است، اما تعدا قابل توجهی از کسانی که این سپرده را تجربه کرده اند آن را به زیان سپرده گذار ارزیابی می کنند.
 هرچند که در نظام بانکی  ما انتخاب دیگری ظاهرا وجود ندارد  امیدواریم  بانک صادرات عادلانه تر به این ط
رح نگاه کند تا افراد بیشتری جذب شوند.
بانک 3 جا از مشتری سود می برد:
1-  1%کارمزد اولیه که بالااست. برای 10 میلیون سرمایه گزاری شما باید 100 هزار تومان بپردازید.
2-  4%  از سود به دست آمده
3-  تفاوت بین تبدیل ارز !...


ضعف دیگر این طرح هم این است که online نیست، با توجه به تغببرات لحضه ای طلا شما باید بتوانید هر آن نسبت به سپرده گذاری و یا لغو آن اقدام کنید، در صورتی که بانک از ساعت 11 صبح نرخها را اعلام می کند و جمعه نیز که روز مهمی در بازار طلای جهانی است نیز دسترسی نیست.
همچنین رضا رحیمی نوشت:یه مطلب دیگه از سپرده طلا جا موند!
در سپرده طلا پایین ترین قیمت طلا در 24 ساعت محاسبه میشه که آنلاین که نیست هیچ تفاوت قیمت طلای واقعی در لحظه بستن حساب با پایین ترین قیمت طلا در 24 ساعت شاید به 20 دلار در هر اونس برسه.
این حرفا رو واسه بانک صادرات هم فرستادیم ولی اثر نداره.
اتفاقا بازار آزاد دلار رو با قیمت آزاد حساب می کنه ولی بانک صادرات دلارش را با قیمت دلار بانک مرکزی اعلام میکنه. یعنی نرخ مرجع همون نرخ اعلامی بانک مرکزیه ولی خوب طبیعیه که نرخ خرید و فروش مقدار خیلی کمی که محدوده‌اش را هم باز بانک مرکزی تعیین می کنه در همه بانک ها متفاوت باشه.
ضمنا تفاوت نرخ خرید و فروش دلار در بانک صادرات 45 ریال هست.
بهترين راه و كسب سود بيشتر خيلي ساده است به بازار طلاي تهران مراجعه كنيد و طلاي آب شده بخريد روي اين طلاي آب شده يه كد خورده كه مي تونيد با گرفتن شماره 88931833 و وارد كردن كد روي طلا از خلوص و عيار طلا اطمينان حاصل كنيد به همين راحتي.
سهند نوشت: به نظر من بانک از چند نرخ که همیشه به نفع خودش است استفاده می کند، من نیز این حساب را افتتاح کردم و هنگامی که می خواستند پولم را  برگردانند 4 درصد ازش کم کردن با اینکه در تبلیغات چنین خبری نبود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.