۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

قتل یا خودکشی ؟مرگ بهنام گنجی ، دوست کوهیار گودرزی

تنها چند هفته پس از آزادی
 بهنام گنجی خیبری ، دانشجوی ۲۲ ساله دانشگاه علمی کاربردی تهران که به تازگی از زندان اوین آزاد شده بود ، نیمه شب ۱۰ شهریور به اثر مسمو میت فوت کرد .
 بهنام گنجی از دوستان کوهیار گودرزی بود که در روز نهم مرداد همراه کوهیار گودرزی و یکی دیگر از دوستانش در منزل شخصی اش در تهران توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شده بود. در حالیکه بهنام گنجی و دیگر دوستش روز ۱۷ مرداد از زندان ازاد شدند، کوهیار گودرزی همچنان در بازداشت به سر می برد. صبح روز دهم مرداد نیز پروین مخترع ، مادر کوهیار در شهر کرمان بازداشت شد.
 بهنام گنجی در حالیکه سابقه هیچ فعالیت سیاسی نداشت به سلول انفرادی بند ۲۴۰  زندان اوین منتقل شد و تحت فشارهای روحی و روانی شدید بازجویان برای اعتراف به مسائل خلاف واقع قرار گرفت. فشارهایی که منجربه افسردگی وی شد و نهایتا همین افسردگی باعث خودکشی وی شد. بهنام نیمه شب پنجشنبه ۱۰ شهریور با خوردن قرص  فوت نموده است...

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

واکنش‌ها در هلند به برپایی تظاهرات روز قدس توسط ایران

امسال در لاهه، خیمه شب بازی «روز قدس» از سوی سفارت ایران در هلند سازماندهی شد. این برنامه که عصر شنبه، ۲۷ اوت ۲۰۱۱ در برابر پارلمان هلند برگزار شد به بحث‏‌های گوناگونی در میان فعالان ایرانی در هلند دامن زده است.
در این گردهمایی حدود یک‏‌ صد نفر شرکت کردند که بیشتر آن‏ها را شهروندان کشورهای عربی تشکیل می‏‌دادند. شعارها نیز عموماً به زبان عربی، علیه آمریکا و اسراییل سر داده می‏‌شد.
در این رابطه، دیدگاه تعدادی از جوانان ایرانی فعال در هلند، با گرایش‌های سیاسی گوناگون را میپردازیم...

واکنش‌ها در هلند به برپایی تظاهرات روز قدس توسط ایران

امسال در لاهه، خیمه شب بازی «روز قدس» از سوی سفارت ایران در هلند سازماندهی شد. این برنامه که عصر شنبه، ۲۷ اوت ۲۰۱۱ در برابر پارلمان هلند برگزار شد به بحث‏‌های گوناگونی در میان فعالان ایرانی در هلند دامن زده است.
در این گردهمایی حدود یک‏‌ صد نفر شرکت کردند که بیشتر آن‏ها را شهروندان کشورهای عربی تشکیل می‏‌دادند. شعارها نیز عموماً به زبان عربی، علیه آمریکا و اسراییل سر داده می‏‌شد.
در این رابطه، دیدگاه تعدادی از جوانان ایرانی فعال در هلند، با گرایش‌های سیاسی گوناگون را میپردازیم...

غافلگیری نظام, آذربایجان تعادل امنیتی رژیم را بر هم زده است

رژیم که از بابت آذربایجان آسوده بود، با خیزش برق آسای آذربایجان دچار بهت و سردر گمی شدید امنیتی شده است و چاره‌ای‌ جز آن ندارد که به گسیل نیرو به شهر‌های آذربایجان بپردازد. در جریان جنبش سبز این موضوع بر عکس مي‌نمود، یعنی‌ اینکه رژیم با آسودگی، نیروهای مستقر خود در آذربایجان را به تهران فراخوانده بود و اینک مجبور است نه تنها آن نیروها را به آذربایجان بر گرداند بلکه باید بخشی‌ از نیروهای ثابت خود در تهران و شهر‌های دیگرنظير اصفهان و شیراز را نیز برای مقابله با آذربایجان فرا خواند.
با سکوت آذربایجان و دیگر استان‌های مرزی کشور در جریان جنبش سبز، دستگاه امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی این فرصت را یافت تا با بسیج و تمرکز امنیتی و نظامی در تهران و شهر‌های دیگری نظیر شیراز و اصفهان، آن شهر‌ها را به دژی نظامی تبدیل کرده و با اطمینان  به سرکوب مردم بپردازد...

جالب: جدول پخش برنامه های صدا و سیما در دهه شصت!!

اینا جدول پخش برنامه های صدا و سیما در دهه شصته كه تفاوت چندانی هم با الآن نداره. مردم بيچاره اون زمان كه ماهواره و ویدئو و موسیقی هم نبود چه ميكشیدن!!!! درسته كه در اواسط دهه هشتاد برنامه ها تا حدودی خوب شده بودند ولی تو اين سالهای اخیر داره به سرعت به عصر حجر نزدیك میشه.




مطلب جالب كیهان: مسئولان صداوسیما اصلا میدانند بیت‌المال چیست؟/كنایه به سریالها و تولیدات آبكی!

روزنامه کیهان در یادداشتی که امروز 3شنبه 8شهریور منتشر کرده، از مردم خواسته برای مسئولان صداوسیما که بیت المال را به راحتی صرف سریال‌های آبکی می‌کنند، دعا کنند.
در این مطلب با اشاره به رنج مردم برای کسب روزی حلال آورده شده است:
پدرم هر روز صبح یک ساعت از سحر گذشته از خانه بیرون می زند و تا نیم ساعت بعد از اذان مغرب و عشا به خانه نمی آید. نمی دانم در گرمای مرداد این همه ساعت بیرون ماندن و با ماشین کار کردن آن هم با زبان روزه چه حالی دارد. تصور کردنش هم برایم سخت است وقتی به این حال و هوا سرو کله زدن با مسافر و بی نظمی های خیابان های تهران را اضافه می کنم مغزم سوت می کشد اما پدر بی هیچ گله و شکایتی، پول حلال سر سفره افطار ما می گذارد حتی اگر هر روز از دیروزش نحیف تر و شکسته تر شود...

مطابق آموزه‌های اسلامی«روح سرگردان»وجود ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی، قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با فارس درباره ماهیت و چرایی «روح» بیان داشت: طبق دلایل عقلی و آموزه‌های دینی معتقد هستیم که غیر از جسم انسان که بعد مادی است و غیر از آثار مادی که برای جسم مترتب است، یک عنصر دیگری در وجود انسان است که نه مادی است، نه آثار ماده دارد و به طور کلی از خصوصیات ماده منزه هست و این روح انسانی است که هویت واقعی‌ انسان را تشکیل می‌دهد؛ یعنی آنچه که مربوط به انسانیت انسان می‌شود، به خصوص اگر رشد و سقوطی برای انسان حاصل ‌شود، این سقوط و رشد به روح او وابسته است.

* روح در حالت کما می‌تواند، عوالم مختلف را مشاهده کند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا روح فرد به کما رفته می‌تواند وارد خواب دیگران شود و خواسته‌هایی را مطرح کند، افزود: روح در شرایط عادی کاملاً‌ با بدن در ارتباط است، اما شرایطی پیش می‌آید که ارتباط آن ضعیف‌تر می‌شود؛ مثل عالم خواب، در عین حال که روح در وجود انسان است و کسانی که به کما می‌روند، باز هم روح آنها با بدن زنده ارتباط دارد، ولی این ارتباط بسیار ضعیف‌تر می‌شود، لذا در حالت کما ممکن است «روح» عوالم و روح کسانی دیگر را مشاهده کند و شخص بعد از اینکه از حالت کما بیرون ‌آمد، بتواند آنها را برای دیگران بیان کند...

جالب: شغل دوم هنرمندان ایرانی

دنیای شهرت در کنار مشکلات و سختی‌های شناخته شده و کمی دور شدن از زندگی عادی، امتیازهایی هم دارد؛برای مثال اگر صاحب نام و مشهور باشید و به ویژه اگر سوپراستار یا هنرمند باشید و بعد تصمیم به شروع تجارت یا کار در هر رشته‌ای بگیرید شهرت حتما در پیشبرد بهتر کار و البته رونق گرفتن آن تاثیر چشم گیری دارد،حتی می شود گفت شهرت پله ای است برای موفقیت در هر نوع تجارتی.
از ساخت صنایع دستی تا افتتاح شرکت ساختمانی،پرداختن به کارهای دیگر بازیگران را از نظر مالی کمی بی نیاز کرده و می تواند به آنها این اطمینان را بدهد که در آینده و پس از پایان عصر طلایی خود پشتوانه مالی و درآمد دارند. این اتفاق در تمام دنیا رواج دارد و خیلی از سوپر استارهای هالیوودی و بالیوودی هم در کنار بازیگری به شغل‌های دیگری هم می پردازند. در ادامه در مورد بازیگران و البته هنرمندان ایرانی و شغل‌ دوم‌شان می خوانید...

بیانیه درخصوص جان باختگان، مجروحان و دستگیرشدگان تظاهرات برای دریاچه ارومیه/ سه تن از تظاهرکنندگان جان باختند

انجمن دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجانی در ایران (آداپ) سرکوب وحشیانه ی اعتراضات مسالمت آمیز پنجم شهریور ۱۳۹۰ در شهرهای آذربایجانی اورمیه و تبریز را به شدت محکوم می کند. هزاران تن از مردم در اعتراض به سوء مدیریت جمهوری اسلامی ایران در فاجعه زیست محیطی پیش روی دریاچه ارومیه، سومین دریاچه آب شور بزرگ جهان، در عصر این روز در بخش های مرکزی شهرهای اورمیه و تبریز تجمع کردند. معترضین آرام با گاز اشک آور، گلوله های ساچمه ای و ضربات باتوم پلیس ضد شورش مواجه شدند. صدها نفر از حامیان دریاچه در اورمیه، تبریز و شهرستان های اطراف دستگیر شدند.

آداپ با نهایت تاسف خبر کشته شدن سه تن از تظاهرکنندگان و مجروح شدن تعداد کثیری از مردم در طی درگیریها با پلیس ضد شورش را گزارش می دهد. همچنین گزارش شده است که بسیاری از بازداشتها زمانی صورت گرفته که افراد مجروح در بیمارستانها تحت درمان بوده اند.

دریاچه اورمیه یکی از قدیمی ترین دریاچه های آب شور جهان است که مابین استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ایران قرار دارد، منطقه ای که ترک های آذربایجان در آن ساکنند. در سال های اخیردولت به صورت فزاینده ای به احداث سدهای متعدد بر روی بیش از بیست رودخانه منتهی به دریاچه اقدام کرده و در نتیجه هفت متر از عمق آب دریاچه کاسته شده است. به نظر کارشناسان مسائل محیط زیست، این سدها و احداث بزرگراه ارتباطی مابین شهرهای اورمیه وتبریز باعث کاهش جریان آب های جاری به دریاچه و در نتیجه کاهش و تبخیر شصت در صد از آب دریاچه اورمیه شده است...

اوج وقاحت دیکتاتور: تا به حال شاهد خشونت یا کشت و کشتار در انتخابات نبودیم!!!!+ویدئو

برای تماشا روی عكس كلیك كنید
 امروز خامنه ای در نماز عید فطر اعلام کرد که در انتخابات ایران نه تنها هیچ گونه اختلاس یا تقلبی صورت نگرفته حتی مانند بعضی کشورها تا به حال شاهد خشونت یا کشت و کشتار در انتخابات نبودیم!!

۱۳۹۰ شهریور ۹, چهارشنبه

حتما ببينين:جواب دندان شکن کارشناس مسائل افغانستان به مجری تلوزیون ایران

اين ويدئو را از شبكه خبر حتما ببينيد


پیامک ها هم فیلتر می شوند!؟


برخی شرکت‌هایی که فعالیت آنها ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خبری است ادعا می‌کنند که شرکت همراه اول هزینه ارسال برخی پیامک‌هایی را که به دلیل وجود برخی کلمه‌ها در متن آنها ارسال نمی‌شوند را از آنها دریافت می‌کند.
آتی نیوز: برخی شرکت‌هایی که فعالیت آنها ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خبری است ادعا می‌کنند که شرکت همراه اول هزینه ارسال برخی پیامک‌هایی را که به دلیل وجود برخی کلمه‌ها در متن آنها ارسال نمی‌شوند را از آنها دریافت می‌کند.
مدیر یکی از این شرکت‌ها به خبرنگار قانون می‌گوید: «مدت‌هاست که این مشکل را داریم. در ابتدا فقط چند کلمه معدود وجود داشت که در صورتی که در متن پیامک بودند، ارسال آن با اختلال مواجه می‌شد. اما حالا تعداد این کلمات بیشتر شده است.»

حقایقی درباره تصویر مشهور منظره ویندوز XP

تصویر یک چشم انداز سبز با آسمان آبی برای همه کاربران ویندوز ایکس پی بسیار مشهور است. این تصویر که تس زمینه اصلی و مشهور این ویندوز است bliss نام دارد که اگر آن را گوگل کنید آن را در نتایج می بینید. اما برای کاربران آلمانی این تصویر ireland نام دارد که به طور اشتباه بسیار تصویر میکنند جایی است که این تصویر عکسبرداری شده است...

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیو ۲۰۱۱ ام تی وی به روایط تصویر

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئو ۲۰۱۱ ام تی وی، ۲۸ اوت در سالن تئاتر نوکیا لس ‌آنجلس برگزار و کیتی پری برنده بهترین ویدئو سال برای اجرای آهنگ موفق «آتش بازی» شد. کیتی همچنین به همراه کانیه اومری وست، رپر آمریکایی دو جایزه بهترین همکاری و بهترین جلوه‌های ویژه را به خاطر موزیک ویدئوی E.T دریافت کرد.

۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

پس از گوهر خیر اندیش ،مهناز افشار هم از بازیگری خداحافظی می کند

پس از اینکه گوهر خیر اندیش در مصاحبه ای عنوان کرد که از دنیای بازیگری خداحافظی می کند حالا نوبت به مهناز افشار است که در مصاحبه دیگری خبر دهد که می خواهد از بازیگری خداحافظی کند .
 به گزارش پارس توریسم ،پیش ازاین گوهر خیر اندیش در گفت وگوبا هفته نامه همشهری تندرستی گفته : در تمام دنیا همه هشت ساعت کار می کنند اما ما درایران 18- 19ساعت کار می کنیم .بی خوابی یکی از بدترین مشکلات حرفه بازیگری است . خستگی باعث دلزدگی از کارم می شود . فرسوده شده ام .همین روزها از بازیگری خداحافظی می کنم .حالا مهناز افشار در جدیدترین مصاحبه خود گفته :میخواهم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم،نه به این خاطر که کم کار شده‌ام، ممکن است در اوج کاری ام خداحافظی کنم.مهناز افشار در مورد این که بعد از خداحافظی چه خواهد کرد، گفته :عکاسی بلد نیستم و کارگردانی هم نمی توانم بکنم. تدوین و فیلمبرداری نزدیک تر است به من.اما احتمال این که نویسنده شوم بیشتر است.مدتی است که نیمه شب ها چهار خطی از ذهنم عبور می کند و یادداشت می کنم و حالا تصمیم گرفته ام دست نوشته هایم را به صورت کتاب چاپ کنم. نمی دانم چرا به نویسندگی علاقه مند شده ام.

اعتراض تشکیلات فلسطینی به سخنان احمدی‌نژاد در مراسم روز قدس

سخنان روز جمعه محمود احمدی‌نژاد که تکرار نظرات شناخته‌شده او در زمینه نابودی کشور اسرائیل است، در حالی که هیچ واکنش تازه‌ای از سوی دولت اسرائیل را در پی نیاورد، با اعتراض تشکیلات خودگردان فلسطینی روبه‌رو شد.

حکومت خودگردان فلسطینی این اظهارات دوباره رئیس‌جمهور ایران در زمینه لزوم تعیین نابودی اسرائیل به عنوان هدف نهایی فلسطینی‌ها را، «کمک به راست‌گرایان اسرائیل» و «زدن ضربه بر هدف دیرینه  فلسطینی‌ها برای رسیدن به کشور مستقلی برای خود» توصیف کرده است...

عصبانیت یکی از راهپیمایان روز قدس!!

عصبانیت یکی از راهپیمایان روز قدس

گزارشساز:سلام قربان! شما چه پیامی برای مردم و کشورهای غربی دارین؟

طرف:گــــــــــــــــــــــــــوه نخـــور..!
 
چرا اعلام نکردید ماه رمضون ساندیس نمیدن ...!
 
دمپاییتون بخوره تو سرتون..!
 
 

دلیل الجزایر برای پذیرش خانواده قذافی

در حالی كه شورای انتقالی لیبی خواستار استرداد خانواده معمر قذافی به این كشور شده است، دولت الجزایراعلام كرد «تنها به دلایل بشردوستانه» به همسر و سه فرزند رهبر پیشین لیبی اجازه ورود به خاك خود را داده‌ است.


به گزارش خبرگزاریها شورای انتقالی لیبی روز سه‌شنبه از الجزایر خواست تا همسر و سه فرزند معمر قذافی را برای محاكمه به لیبی مسترد كند و به الجزایر هشدار داد كه با پناه دادن به خانواده رهبر پیشین لیبی «تبدیل به دشمن مردم لیبی خواهد شد.»


محمد فنایی در برنامه نود: کمک به مردم کشور خودمان واجب تر از مردم سومالی است

محمد فنایی کارشناس داوری در برنامه نود پس از دیدن تصاویر ناراحت کننده زندگی رضا چاچا ماساژور سابق تیم ملی که در وضع مناسبی نیست گفت:دولتی که عدالت محور است باید به کسانی که در این فوتبال زحمت کشیده اند کمک کند.کمک به سومالی هم باید باشد ولی وقتی در کشورمان چنین کسانی هستند باید اول به نیازمندان کشور خودمان کمک کنیم.

واگذاری پروژه 500 میلیون دلاری پتروشیمی به قرارگاه خاتم الانبیای سپاه

چکیده : موضوع این قرارداد ساخت خط لوله اتیلن، تامین خوراک مجتمع پتروشیمی استان فارس است. طول این خط لوله ۵۳۹ کیلومتر و ارزش تقریبی قرارداد آن ۵۰۰ میلیون دلار است. ساخت این خط لوله شامل مهندسی، تدارکات، نصب، راه اندازی، و تامین منابع مالی خواهد بود و قرار است طی مدت ۳۰ ماه آماده بهره برداری شود. 
برای اولین بار از زمان حضور رستم قاسمی، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران در وزرات نفت ایران، این قرارگاه قرارداد تازه ای را با این وزارتخانه امضا کرده است.

هشدار امنیتی مهم: گواهینامه های امنیتی گوگل بار دیگر توسط ایران دستکاری شد

امروز صبح (8 شهریور) و پس از اختلالات و کندی سرعت چند روز گذشته که توسط شرکت زیرساخت در اینترنت به وجود آمده بود مشاهده کردیم که برای ورود به سایت های Google Doc و چند زیرسایت دیگر گوگل هشدار امنیتی بسیار جدی از سمت گوگل داده شده است در حالی که با استفاده از vpn چنین مشکلی وجود نداشت و این بدین معنی بود که کاربرانی که از ایران به سرویس های گوگل از جمله سرویس پرطرفدار Gmail و Google Doc متصل میشوند گواهینامه های جعلی و نامعتبر دریافت میکنند و عملا از طریق یک سایت دستکاری شده به این سرویسها متصل میگردند.
این بدین معنی است که اطلاعات شما احتمالا در تلاش برای شنود و به سرقت رفتن میباشد.
تبادل اطلاعات در سرویسهای گوگل به صورت رمزگذاری شده و از طریق https انجام میشود و هیچ راهی برای نفوذ و شنود این اطلاعات وجود ندارد. مگر اینکه کلا یک نفر سیستم رمزگذاری را تغییر دهد و الگوریتمهای خودش را جایگزین کند که متاسفانه این کار در حال حاضر در کشور توسط خود ارائه دهنده ملی اینترنت که بایستی امنیت شما را تامین کند در حال انجام است!!!
چند توصیه امنیتی موقت در این زمینه:
 حتما از آخرین نسخه Chrome و Firefox استفاده کنید.
از VPN و برنامه های دیگر برای حفظ هویت استفاده کنید و به هی عنوان مستقیما به سایتهای مهم از طریق اینترنت ایران وصل نشوید.
لازم به یادآوری است که سرویس های یاهو مدتهاست که به راحتی شنود میشود و هیچگونه امنیتی ندارد و همه تلاشهایی که برای نفوذ به جیمیل انجام میشود به دلیل امنیت بالای آن میباشد.

رسوایی تظاهرات اتوبوسی بی خانمانهای آمریكا در دفاع از تروریستهای ایرانی

در حالی كه با انتشار فهرست تازه گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریكا و باقی ماندن نام گروهك تروریستی مجاهدین خلق، تلاشها و پول خرج كردن های این گروه ناكام مانده، انتشار اطلاعاتی از به اصطلاح تظاهرات! حمایتی از این گروه در واشنگتن، رسوایی تازه ای را برای آنها به بار آورده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، در حالی كه این گروه به كمك چند رسانه بعثی و عربی تلاش كرده اند این برنامه را "تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده"! جلوه دهند، بررسیهای خبرنگاران آمریكایی نشان داد اكثر شركت كنندگان در این برنامه، افراد بازنشسته، بی بضاعت یا بی خانمان بوده اند كه با دریافت هزینه سفر به واشنگتن و غذای مجانی، حاضر شده اند لباس و پلاكارد گروهی را كه اصلا نمی دانند چیست را استفاده كرده و برای آن شعار دادند.

البته این روش معمول این سازمان است كه قبلا هم در شهرهای دیگر اروپایی به كار گرفته شده بود.

وبلاگ آلفرد در این زمینه نوشت: مجاهدین خلق در ماههای اخیر تلاش زیادی كرده اند تا به روش های مختلف از لابیگری در میان مقام های سابق آمریكا و كنگره این كشور گرفته تا با پرداخت پولهای كلان به شخصیت های سیاسی و برگزاری همایش و تجمع، به وزارت خارجه آمریكا فشار وارد كرده و آن را وادار به خروج نام آنها از لیست سازمانهای تروریستی خارجی دولت آمریكا بنمایند.