۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

پس از گوهر خیر اندیش ،مهناز افشار هم از بازیگری خداحافظی می کند

پس از اینکه گوهر خیر اندیش در مصاحبه ای عنوان کرد که از دنیای بازیگری خداحافظی می کند حالا نوبت به مهناز افشار است که در مصاحبه دیگری خبر دهد که می خواهد از بازیگری خداحافظی کند .
 به گزارش پارس توریسم ،پیش ازاین گوهر خیر اندیش در گفت وگوبا هفته نامه همشهری تندرستی گفته : در تمام دنیا همه هشت ساعت کار می کنند اما ما درایران 18- 19ساعت کار می کنیم .بی خوابی یکی از بدترین مشکلات حرفه بازیگری است . خستگی باعث دلزدگی از کارم می شود . فرسوده شده ام .همین روزها از بازیگری خداحافظی می کنم .حالا مهناز افشار در جدیدترین مصاحبه خود گفته :میخواهم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم،نه به این خاطر که کم کار شده‌ام، ممکن است در اوج کاری ام خداحافظی کنم.مهناز افشار در مورد این که بعد از خداحافظی چه خواهد کرد، گفته :عکاسی بلد نیستم و کارگردانی هم نمی توانم بکنم. تدوین و فیلمبرداری نزدیک تر است به من.اما احتمال این که نویسنده شوم بیشتر است.مدتی است که نیمه شب ها چهار خطی از ذهنم عبور می کند و یادداشت می کنم و حالا تصمیم گرفته ام دست نوشته هایم را به صورت کتاب چاپ کنم. نمی دانم چرا به نویسندگی علاقه مند شده ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.