۱۳۹۰ شهریور ۹, چهارشنبه

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیو ۲۰۱۱ ام تی وی به روایط تصویر

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئو ۲۰۱۱ ام تی وی، ۲۸ اوت در سالن تئاتر نوکیا لس ‌آنجلس برگزار و کیتی پری برنده بهترین ویدئو سال برای اجرای آهنگ موفق «آتش بازی» شد. کیتی همچنین به همراه کانیه اومری وست، رپر آمریکایی دو جایزه بهترین همکاری و بهترین جلوه‌های ویژه را به خاطر موزیک ویدئوی E.T دریافت کرد.





لیدی گاگا عنوان بهترین ویدئوی یک خواننده زن و همچنین بهترین پیام ویدئویی را برای آهنگ «این طور متولد شدن» از آن خود کرد.


بریتنی جین اسپیرز خواننده سی ساله آمریکایی با موزیک ویدئوی «تا پایان دنیا» توانست جایزه بهترین ویدئوی پاپ را به خود اختصاص دهد. در عکس لیدی گاگا (سمت چپ) نیز با ظاهری متفاوت دیده می‌شود.


جوایز بهترین کارگردانی هنری، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری هنری به آدل لوری بلو ادکینس که با لقب هنریش «آدِل» شناخته می‌شود، تعلق گرفت. وی این جوایز را به خاطر موزیک ویدئوی Rolling In The Deep به خود اختصاص داد.


کریس براون خواننده‌ی ۲۲ ساله‌ی آمریکایی با آنکه در چند بخش به خاطر ویدئوی «به من نگاه کن» نامزد شده بود نتوانست جایزه‌ای را کسب کند. در مراسم امسال بهترین ویديوی مرد به جاستین بیبر خواننده ۱۷ساله‌ی کانادایی و بهترین ویدئوی هیپ هاپ به نیکی میناج تعلق گرفت. گروه مطرح پاپ راک Manà نیز جایزه بهترین هنرمندان لاتینی تبار را کسب کردند.


جوایز موزیک ویدئوی ام‌ تی‌ وی، متعلق به شبکه‌ی تلویزیونی ام‌ تی ‌وی است که در آن بهترین‌ موزیک ویدئوها معرفی می‌شوند. اولین مراسم اهدای این جوایز در سال ۱۹۸۴، ۲ سال بعد از تاسیس شبکه‌ی ام‌ تی‌ وی برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.