۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

جشن در خیابان های ایران بعد از سقوط ديكتاتورها (قذافی و اسد)

طی چند روز اینده امکان سقوط قذافی دیکتاتور لیبی و بشار اسد دیکتاتور سوریه نزدیکه و با توجه به نیاز شدید جنبش سبز (جنبش آزادی خواهی) به شادی و یه حرکت خیابانی ، یه برنامه ترتیب بدیم و برنامه ریزی کنیم برای روز بعد از سقوط هر کدام از دیکتاتور ها به خیابان بیام و شادی و پایکوبی کنیم .

مومن نسب:شبکه ‏های اجتماعی مثل گوگل پلاس برای کاربران ایرانی خطرناک است!!

مومن نسب با بررسی اهداف استکبار در راه اندازی شبکه های اجتماعی و روش کسب اطلاعات از کاربران، شبکه ‏های اجتماعی نوظهوری مثل گوگل پلاس را از خطرناکترین شبکه ‏های اجتماعی برای کاربران ایرانی دانست.
وی با نمایش تصویری مقاله حلقه ‏های شیطانی و اشاره به اینکه اینگونه شبکه‏ ها زمین بازی دشمن محسوب میشود، به کاربران فعال مجازی ایرانی هشدار داد از ورود به این شبکه‏ ها خودداری کنند.
“علی فلاح”،  مدیر نت ایران هم از آشنا نبودن کاربران با امکانات نرم افزاری شبکه های اجتماعی انتقاد کردند و آن را تهدیدی بجای فرصت دانست.
وی افزود: آشنایی کامل با ساختار این شبکه ‏ها و امکانات آن میتواند فرصتی باشد تا در زمین خود دشمن او را محجور کنیم

گفتار روزانه محسن سازگارا: شنبه 29 امرداد 1390

برای دريافت فايل صوتی کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: شنبه 29 امرداد 1390

گشت ارشاد و كشاندن دختر با دستبند

يكی از وحشيانه ترين برخوردهای نيروی انتظامی دختری رو بعد از كشمكش با دستبند كشان كشان به داخل ون ميبرن و چند نفر رو هم كتك ميزنن:
>>>>youtube<<<< آيا واقعا هيچ انسانی در هر مقامی اجازه برخورد اينگونه با انسان ديگری را دارد؟ آيا واقعا اينطوری حرمت زن پايدار ميشود؟

۱۳۹۰ مرداد ۲۸, جمعه

Persian Gulf or Arabian Gulf

لطفا روی لينك زير كليك كنيد و به نام خليج فارس رای دهيد www.persianorarabiangulf.com

مادر حسین رونقی: گفتند اگر مصاحبه کنی دخترانت را هم می بریم

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: به گفته خانواده حسین رونقی ملکی وبلاگ نویس زندانی در بند ۳۵۰ اوین، پس از انتشار نامه این زندانی سیاسی به دادستان تهران و شرح مشکلات و بیماری هایش که منجر به ضرب و شتم شدید وی توسط ماموران امنیتی گردید، علیرغم پیگیری های مداوم خانواده این زندانی، مسئولان قضایی به جای پیگیری و رسیدگی به تماس های مکرر خانواده آقای رونقی اقدام به تهدید ایشان نموده اند و هشدار داده اند که در صورت تداوم اطلاع رسانی در مورد وی توسط خانواده اش، دختران این خانواده را هم بازداشت خواهند کرد. حسین رونقی ملکی، ۲۵ ساله، که در ۲۲ آذرماه ۱۳۸۸ در شهر ملکان استان آذربایجان شرقی بازداشت و به 15 سال زندان محکوم گردید، تاکنون حدود ۳۰۰ روز را در سلول‌های انفرادی بند دو الف زندان اوین به سر برده است. وی که طی ماه های گذشته به علت ناراحتی شدید کلیوی ناشی از شرایط بازداشت چندین بار بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفته است، چندی پیش و پس از انتشار نامه اش به دادستان تهران و شرح مشکلات و بیماری های خود توسط ماموران امنیتی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت که در اثر این اقدام بیهوش و به بیمارستان طالقانی تهران منتقل گردید.

پدر حسین رونقی در مورد ضرب و شتم اخیر فرزندش و پیگیری های انجام شده در این مورد به وبسایت کلمه گفت: «چند روز پیش به ما زنگ زدند و گفتند که ظاهرا حسین را به بیمارستان منتقل کرده اند، ما پیگیری کردیم اما جوابی نگرفتیم از زندان. از طریق بیمارستان طالقانی که پیگیر شدیم گفتند به صورت بیهوش به اورژانس آنجا برده بودند و بعد از چند ساعت که به هوش آمده بوده وی را به زندان بر گردانده بودند. گویا بعد از نامه ای که حسین به دادستان نوشته بوده و از مشکلات و بیماری هایش گفته، آمدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا او بیهوش شده است. ما به مقامات نامه نوشتیم و تماس هم گرفتیم. ما پیگیری های قانونی را خواهیم کرد».

وی در مورد واکنش مسئولان قضایی به پیگیرهای خود در این مورد گفت: «کسی جواب ما را نداد، تازه این ها برای پسر من پرونده سازی کرده اند. و گفتند اگر اطلاع رسانی کنی پسرت را نگه می داریم. من را هم تهدید کردند. حسین اتهامات آن ها را قبول ندارد و همه ی این فشار های برای این است که با آن ها همکاری کند».

زلیخا موسوی، مادر این زندانی سیاسی نیز در مورد بازداشت فرزندش گفت: «هفته گذشته و در راه بازگشت از ملاقات به من زنگ زدند که یکی از ماموران اطلاعات سپاه حسین را کتک زده. او هم بیهوش شده و بردندش بیمارستان. پریروز هم زنگ زدم گفتند خانم نگران نباش حالش خوب است و به زندان برگشته است حتی اجازه ندادند با او حرف بزنم. گفتم تو را به خدا بگذارید حسین زنگ بزند گفتند نمی شود».

خانم موسوی در مورد علت برخوردهای صورت گرفته با این زندانی سیاسی اضافه کرد: «گویا از اطلاعات سپاه می گویند حسین عفو نامه بنویسد. حسین هم می گوید من کاری نکردم که عفو نامه بنویسم. در اصل مشکل اصلی با حسین به خاطر مطالب وبلاگش بوده است. حسین فعال حقوق بشر بود و یک وبلاگ داشت که به اسم بابک خرمدین هر روز در آن می نوشت».

وی در مورد وضعیت روجی و جسمی فرزندش گفت: «مرتب داروی مسکن می خورد. خودشان می گویند و من برایش می خرم و می برم. اما درباره سلامتیش دروغ می گویند. من مادرم، می فهمم. ما مسلمانیم، من سیدم. مگر ما چه کرده ایم که با ما این رفتار را دارند؟ لااقل بگذارند پسرم به مرخصی بیاید. هنوز یک عمل جراحی دیگر مانده. اجازه دهند خودمان درمانش را پیگیری کنیم. اینجا هیچکس جوابگوی ما نیست».

خانم موسوی در مورد واکنش مقامات امنیتی نسبت به مصاحبه با رسانه های خبری و اطلاع رسانی در مورد وضعیت فرزند دربندش گفت: «آنها خیلی مرا اذیت می کنند. می گویند اگر مصاحبه هایت قطع نشوند، دخترانت را هم می بریم. خجالت آور است. من با این تهدید ها نمی ترسم. یک مادر نمی تواند از حقوق بچه اش بگذرد».

یک میلیون دلار برای 5 روز اقامت در هتل فضایی

اگر انسان پولداری هستید و دوست دارید تعطیلات خود را در جایی استثنایی بگذرانید و یا اینکه می خواهید یک ماه عسل رویایی را با همسر آینده تان داشته باشید و البته فکر می کنید بر روی کره زمین این مکان وجود ندارد بهتر است یک میلیون دلار تا سال 2016 ذخیره کنید تا 5 روز در یک هتل فضایی ساکن شوید. به تازگی خبر رسیده است که این سفینه فضایی روسی که Commerical Space Station یا به اختصار CSS نام دارد برای اولین بار بدون مقاصد علمی و تنها به عنوان سفینه تفریحی اقتصادی در سال 2016 به فضا پرتاب خواهد شد که گنجایش 7 سرنشین را دارا خواهد بود.
در این سفینه شما باید از غذاهای آماده تغذیه کنید و نوشیدنی ها را به سمت دهانتان پرتاب کنید همچنین می توانید به صورت خوابیده یا ایستاده بخوابید چرا که در نبود جاذبه زمین باید خودتان را به تخت ببندید! در توالت به جای آب از هوای فشرده استفاده می شود و یک آشپزخانه کوچک مجهز به مایکروویو و یخچال در این هتل کوچک تعبیه شده است. CSS تنها حدود 62 مایل از ایستگاه بین المللی فضایی ISS فاصله دارد و به همین دلیل در مواقع اضطراری CSS یک سفینه نجات برای ISS نیز خواهد بود. مدل ابتدایی این سفینه در سال 2012 یا 2013 آماده خواهد شد و اواخر سال 2015 یا اوایل 2016 با 7 سرنشین ثروتمند آماده قرار گرفتن در مسیر فضایی به دور زمین خواهد شد سرنشینانی که احتمالاً نامشان در تاریخ باقی خواهد ماند. سرمایه گذاران اصلی این سفینه روسی و امریکایی هستند و به گفته رئیس سازمان فضانوردی روسیه این عملیات باعث جذب سرمایه گذاران خارجی بیشتر در پروژه های فضایی روسیه خواهد شد.

منبع:dvice.com

شش هزار جلد کتاب مقدس مسیحیان در ایران توقیف شد

مجید ابهری، مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته که «مبلغان ادیان مسیحی با اتکا به پول‌های کلان و تبلیغات دروغین برای به انحراف کشیدن جوانان تلاش می‌کنند و در همین راستا، چندی پیش شش هزارو ۵۰۰ نسخه کتاب مقدس مسیحیان در مسیر زنجان ـ ابهر کشف و توقیف شد». به گزارش سایت «محبت نیوز»، آژانس خبری مسیحیان ایران، آقای ابهری در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته است: «این کتابها از نوع بهترین کاغذ در دنیا و در اندازه جیبی بودند». وی گفته است: «نکته قابل‌توجه در این موضوع که باید مورد توجه نهادهای قضایی و امنیتی و دینی قرار گیرد این است که تمام ادیان و مکاتب برای مقابله با دین اسلام نیروی خود را یکپارچه کرده‌اند و گرنه ارسال دو نوع کتاب دینی به یک کشور چه مفهومی دارد». به گزارش محبت نیوز، پیش از این نیز در تاریخ هفتم آبان ماه ۱۳۸۹ هم مأموران انتظامی و سپاه پاسداران آذربایجان غربی در یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر سلماس - تهران، تعداد ۳۰۰ جلد کتاب مقدس مسیحیان را پس از بازرسی اتوبوس کشف و ضبط کردند. این سایت هم‌چنین گزارش داده که اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق با همکاری سپاه پاسداران استان آذربایجان غربی پس از توقیف این کتاب های مقدس مسیحیان، همه را در روستای «دریشک» به آتش کشیدند. هر چند قانون اساسی جمهوری اسلامی، آیین مسیحیت را به رسمیت شناخته است، اما در سالهای گذشته مقامهای جمهوری اسلامی محدودیت‌های گسترده‌ای را برای اقلیتهای مذهبی در ایران اعمال کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به بازداشت شماری از کشیشان مسیحی و محاکمه آنان اشاره کرد. دی‌ماه سال گذشته، مرتضی تمدن، استاندار تهران با مقایسه مسیحیان تبشیری با وهابیت و طالبان، از آئین آنها با عنوان یک «جریان منحرف و فاسد» در مسیحیت نام برده و از بازداشت رهبران‌شان و نیز برخورد شدیدتر با آنها خبر داده بود.

بیانیه دکتراحمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران

از زمانی که دکتر احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران در ۱۲ مردادماه با انتشار بیانیه ای گفت که کار خود را برای تحقیق و بررسی و گزارش نویسی در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران آغاز می كند نامه های متعددی از سوی فعالان حقوق بشر، زندانیان سیاسی و افرادی که دراین حوزه فعالیت می کنند به دفتر وی ارسال شده و در رسانه ها نیز منتشر شده است.

آقای احمد شهیددربیانیه خود تصریح کرده بود که بر اساس آنچه در احکام سازمان ملل متحد آمده جامعه مدنی ایران و مدافعان حقوق بشر اطلاعات خود را در زمینه موارد نقض حقوق بشر به دفتر وی ارائه دهند. وی باید در اجلاس مجمع عمومی که ماه آینده در شهر نیویورک برگزار خواهد ش گزارش اولیه خود را ارائه کند

نحوه مکاتبات با دفتر دکتر شهید از طریق ارسال ایمیل به آدرس های زیر است:

nahmed@ohchr.org

srhumanrights@gmail.com

اما برای اینکه نامه هایی که نوشته می شود بتواند مورد استفاده آقای شهید و تیم همکارش قرار بگیرد و به علاوه بتوانند از آن – پس از تحقیق و مطمئن شدن از جزییات موارد مطرح شده- در گزارش خود به آنها بپردازد، فعالان حقوق بشر و افرادی که به هر ترتیبی می خواهند موضوعی را با وی در میان بگذارند باید یک سری اطلاعات و موارد جزیی را در نامه های خود بیاورند تا پیگیری موضوع توسط آقای شهید وتیم همکارش سهلتر شود. در ادامه کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران پیشنهاداتی را در خصوص نحوه ارتباط و تنظیم نامه یا گزارش به دکتر شهید مطرح می کند که در زیر می آید:

1.زمینه مکاتبه و موضوع آن به صراحت درج شود واز کلی گویی پرهیز شود. مثلا وقتی از فشار روی زندانی سیاسی صحبت می شود مشخص شود فشارروحی است یا جسمی و به چه ترتیبی اعمال شده است و زمان و مشخصات جزیی آن

2.موارد نقض حقوق بشر به تفکیک ذکر شود. مثلا اگر درمورد یک شخص موضوعاتی همچون بازداشت خودسرانه، دادرسسی غیرعادلانه، بدرفتاری وشکنجه در زندان و مواردی از این دست رخ داده، این موضوعات تفکیک شود و درمورد هریک جزییات مربوطه مطرح شود.

چنانکه موضوع گزارش در مورد نقض حقوق بشر افراد می باشد، در مورد هر یک از افراد نقض حقوق بشر اطلاعات زیر به صورت دقیق و تا آنجایی که در دسترس است در گزارش درج شود:

اسم/ جنسیت/ تاریخ تولد یا سن/ شغل/ تاریخ بازداشت/طول مدت بازداشت/نیروهای مسوول در حین بازداشت/ محل بازداشت/ مقاماتی که دستور بازداشت را صادر کرده اند/ دلیل بازداشت آنچنانکه مقامات ارائه کرده اند/ اتهامات: اگر تفهیم اتهام شده/ شرایط بازداشت: چه در حین بازداشت و چه در زمان نگهداری در بازداشت/ اقدامات و پیگیری هایی که در داخل کشور ممکن است در قبال بازداشت انجام شده و اگر بی اثر بوده اند چرا؟/ اگرچنین اقداماتی انجام نشده چرا؟ / ودر نهایت اسم واطلاعات شخصی که مکاتبه را انجام می دهد.

برای پیگیری مواردی که توسط جامعه مدنی و یا فعالان حقوق بشرو خانواده های قربانیان نقض حقوق بشر توسط نامه به آقای احمدشهید مطرح می شود شاید این اطلاعات چارچوب کلی و تصویری از سوالات مهمی که باید به آن پاسخ بدهیم رسیده باشید. اما در هر حوزه ای که نقض حقوق بشر اتفاق افتاده است علاوه بر اطلاعات عمومی می توان جزییات بیشتری را ترسیم کرد. پس اگر درحال تهیه نامه ای هستید اطلاعات دست اول خود را با دقت طبقه بندی و در نامه مطرح کنید تا تصویر روشن وقابل اتکایی از موضوعی که به آن می پردازید ارائه دهید. باید توجه کرد اگر می خواهیم نامه تاثیر جدی تری داشته باشد هر چقدر به این جزییات توجه شود، پیگیری موضوع توسط تیم آقای احمدشهید تسهیل خواهد شد.

طی مدتی که احمدشهید برای تهیه گزارش در اختیار دارد او قطعا نامه ها و اسناد زیادی دریافت خواهد کرد. هر چه قدر طبقه بندی و شرح موضوعاتی که مطرح می کنید دقیق تر باشد و جزییاتی که با ادبیات کاری سازمان ملل در حوزه حقوق بشر نزدیک تر باشد، استفاده از آن به مراتب با سرعت بیشتری امکان پذیر خواهد شد. اگر چه حوزه موارد نقض حقوق بشر گسترده است، ولی برای مشخص شدن اینکه در هر حوزه ای که به آن می پردازیم چه مواردی می تواند به صورت جزیی تر مطرح شود سه موضوع شکنجه، آزادی بیان و اعدام وحق حیات را در این متن در نظر گرفتیم و برخی سوالات مهمی که می تواند گزارشگر را در بررسی سریعتر و دقیق تر موضوع کمک کند آورده ایم.

برای مثال اگر می خواهیم نامه ای بنویسیم که موضوع آن شکنجه است و درمورد فردی صحبت می کنیم- ممکن اعضای خانواده باشد یا حتی اگر خودمورد شکنجه قرارگرفته ایم – می توانیم به سوالات زیر در نامه خود اشاره کنیم:

نیرو یا نیروهایی که بازداشت اولیه ویا شکنجه را انجام داده اند برای مثال: پلیس، نیروهای اطلاعاتی، نیروهای امنیتی و یا نیروهای شبه نظامی و در نهایت مقامات زندان.

آیا هیچ شخصی مانند وکیل، فامیل یا دوستان اجازه دیدار از قربانی در طی بازداشت داشته اند؟ اگر جواب مثبت است بعد از چند روز پس از بازداشت این اجازه را یافته اند؟

نحوه شکنجه اعمال شده چه بوده است؟

چه نوع صدماتی به دنبال شکنجه وارد شده است؟

آیا قربانی هیچ وقت توسط یک دکتر – در هر مقطعی از آنچه بر وی اتفاق افتاده معاینه شده و اگر بله در چه زمانی؟ آیا معاینه توسط دکتر دولتی یا دکتر زندان بوده است؟

اگر معالجه ای صورت پذیرفته آیا معالجه مناسبی برای جراحاتی که به دنبال شکنجه وارد شده بوده است؟

آیا معاینه پزشکی بر طبقی بوده که دکتر بتواند شواهدجراحات مربوط به شکنجه را متوجه شود آیا هیچ گزارش طبی در این زمینه صادر شده؟ و این گزارش چه مواردی را آشکار می کند؟

اگر قربانی در طی بازداشت جان داده است، آیا کالبدشکافی یا معاینه پزشکی قانونی انجام شده و نتایج آن چه بوده است؟

در بالا مثلا در مورد اطلاعاتی که در یک نامه مرتبط با طرح شکنجه می تواند بیاید صحبت شد. اما مثلا چنانچه بازداشت به دلیل ابراز عقیده و درنقض آزادی بیان شخص بوده است، اطلاعات زیر – در صورت دردسترس بودن- می تواند در نامه مطرح ود:

بازداشت/ تبعیض ویا تهدید و یا آزار و اذیت که متوجه شخص به دلیل ابراز عقاید و استفاده از آزادی بیان خود بوده را توضیح دهید.

فعالیت های در حوزه احزاب و گروه های سیاسی و اتحادیه های کارگری و هر انجمن و یا اشخاصی که به دلیل ابراز عقیده و آزادی بیان هدف قرار گرفته اند.

اقداماتی که بر علیه رسانه ها یا دخالت در عملکرد مستقل انها برعلیه ناشران و دیگر دست اندر کاران رسانه ایی از جمله کتاب، مجله، روزنامه، فیلم تئاتر و کارهای هنری صورت گرفته است.

فعالیت های مدافعین حقوق بشر از جمله وکلا و فعالان اجتماعی که هدف قرارگرفته اند.

موانعی که مدافعین حقوق زنان با آن روبرو بوده اند چه در قانون و در چه عمل که موجب می شود زنان نتوانند عقاید خود را ابراز کرده و یا شنیده شوند یا در روندهای تصمیم گیری شرکت کنند یا در جامعه از حقوق مساوی برخوردار باشند.

و اما اگر نامه ای که می نویسید در خصوص «اعدام و حق حیات» است می توانید به موضوعات تکمیلی زیر در نامه خود اشاره کنید:‌

اطلاعات در مورد اتفاقی که افتاده: تاریخ/ محل/ تشریح حادثه/

درمواردی که به نقض حق حیات از طریق اعدام انجام شده مربوط می شود اطلاعات در مورد کمبودهای دادرسی عادلانه ذکر شود

درمواردی که نگرانی از نقض حق حیات به طور فوری مطرح است، دلایل اینکه چرا زندگی شخص در خطرفوری می باشد مطرح کنید.

کشته شدن افراد در خیابان و یا زندان و یا هر شکل دیگری که وجود دارد را به صورت جزییات مطرح کنید

موارد یاد شده در بالا تنها سه حوزه یادشده را در نظر می گیرد. اگر نامه ای که ارسال می کنید در برگیرنده موضوعات دیگری است، سعی کنید جزییاتی که بتواند تصویر دقیقی از جزییات موضوع ارائه کند را در نامه خود بگنجانید.

هر روز در ایران: ١۰ نفر خودکشی می کنند، ١٤٤ نفر به ایدر مبتلا می شوند

روزنامه شرق با گزارش این مطلب نوشته است: "در یک سال، از هر صدهزار نفر حدود شش نفر خودکشی کرده اند. این را آمار سازمان پزشکی قانونی نشان می دهد. البته رییس سازمان پزشکی قانونی کشور آمار دقیقی از کودک آزاری ندارد، همچنین آمار دقیقی از اسیدپاشی هم ارایه نمی دهد و اعلام آمار تجاوز را نیازمند پژوهش می داند." احمد شجاعی در نشست خبری با بیان اینکه آمار خودکشی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 4/9 درصد افزایش داشته است، گفت: "از سه ماهه نخست سال جاری 952 نفر در کشور خودکشی کرده اند که از این میان 274 نفر زن و 678 نفر مرد بوده اند."

آمار خودكشی در سه ماه نخست امسال نشان می‌دهد كه اگر همين روند ادامه پيدا كند، تا پايان سال سه‌هزار و 808 نفر خودكشی می‌كنند. از سوی دیگر روزنامه قانون گزارش کرده است که هر ساعت شش نفر در ایران به ایدز مبتلا می‌شود. به عبارتی دیگر روزانه ١٤٤نفر در ایران به ایدز مبتلا می شوند.

دکتر سید‌احمد علی‌نقی، پژوهشگر مرکز تحقیقات ایدز ایران در گفت‌و‌گو با قانون می‌گوید: آمار رسمی مبتلایان به ایدز در ایران ۲۲ هزار نفر و بنابراین برآورد آمار واقعی حدود ۱۰۰ هزار نفر است. به گفته وی، بر اساس فرمول‌های سازمان بهداشت جهانی در تمام کشورهای جهان آمار مخفی از ایدز وجود دارد که به دلایل زیادی از جمله انگ و تبعیض خودشان را معرفی نمی‌کنند. براساس این فرمول در ایران نیز تخمین آن‌ها حدود ۵ برابر مقدار ثبت شده، یعنی آمار واقعی مبتلایان این بیماری در ایران حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار نفر است. این تنها بخشی از آمار وقایع هولناک اجتماعی در ایران است. مردم ایران به دلیل بی تدبیری و سواستفاده های مسئولین حاکم بر کشور، روزانه با گسترش انواع بحران و معضل اجتماعی مواجه اند.عدم وجود نشاط و شادی در جامعه، خفقان سیاسی و اجتماعی و سرکوب مردم به بهانه مختلف از جمله عوامل گسترش این بحران ها در ایران است.

اعلامیه مشترک به منظور نشان دادن مخالفت وبلاگ نویسان ایرانی با گروه تروریستی مجاهدین خلق

خانم کلینتون ، آزاد گذاشتن یک گروه تروریستی که حتی در گروه خود ، به آزادی و حقوق بشر و دمکراسی اعتقادی ندارند، هیچ کمکی به روند دمکراسی در ایران نیست، وقتی یک گروه خشن ، با اعضا خود بر اساس اصول انسانی رفتار نمی کند، چه کمکی می تواند به دمکراسی در ایران بکند؟!
رژیم ایران ، تنها از اینکه این گروه آزادی بیشتری برای فعالیت یافته است، سو استفاده خواهد کرد تا جنبش آزادی خواهی ایران را بیشتر سرکوب کند و هر کسی که کوچکترین فعالیت آزادی خواهانه ای داشته باشد را منتسب به این گروه کند.
شصت سال پیش ، دولت آمریکا با کودتا در ایران ، روند دمکراسی در ایران را مختل کرد و شصت سال است که ایرانیان ، با خون و گوشت خود ، هزینه این اشتباه را می دهند ، لطفا یک تصمیم غلط دیگر نگیرید.
خانم کلینتون، صرف اینکه کسی مخالف رژیم ایران باشد، او را طرفدار دمکراسی و آزادی خواه نمی کند، شما اعمال تروریستی و نقض حقوق بشر توسط رهبران مجاهدین (درباره اعضا سازمان) را در نظر بگیرید و مطمین باشید این گروه هیچ کمکی برای دمکراسی در ایران نخواهند بود.
اگر قرار باشد مجاهدین صرفا به دلیل مخالفت با رژیم ایران از لیست خارج شوند، یادتان باشد که القاعده هم مخالف و دشمن رژیم ایران است.
Dear Madam Secretary
The Mujahidin Khlagh (“MEK”) is a violent and ruthless group that has savagely killed innocent Iranians in their war against the regime. This group has no validity as an effective tool to bring democracy to Iran.
Setting free this terrorist group, which do not appreciate the true concepts of freedom and human rights, will never be in favor of democracy in Iran.
The Iranian regime will most definitely take advantage of the MEK being free from the terrorist list and utilize this development against the Green Peace Movement. The Iranian regime will associate freedom fighters with the MEK group in order to justify the mass executions of innocent civilians that has been ongoing since the Green Peace Movement started two years ago.
Sixty years ago the US interrupted the democracy in Iran by staging a coup against Prime Minister Mosadegh, who was leading Iranians to a democratic regime. It has been sixty years that Iran and the Iranian public have had to compensate for this intrusion through sacrificing their blood and soul.
We are pleading that the United States not make the same mistake again! Madam Secretary, simply being a force against the Islamic regime in Iran does not make a group democratic or put said group in the category of freedom fighters. If you consider the activities of the MEK leaders in detail, you will realize that they are incapable of helping to bring democracy or freedom to Iran in any shape or form! If the United States believes that the MEK should be eliminated from the terrorist list for opposing the Iranian regime, we must remind you of Al-Qaida and its atrocities against humanity, which are still ongoing. MEK and Al-Qaida's intentions exist on a parallel, and taking MEK off the terrorist list will help no one but MEK itself. Sincerely yours

انتقادات تند یک شاعر در حضور خامنه‌ای

یکی از شاعران کشور که در جلسه شعر خوانی سالانه بیت رهبری حاضر شده بود، به طور تلویحی خامنه ای را به بی اطلاعی از "جریان شعر امروز مملکت" متهم کرد.
محمدحسین جعفریان که سایت های نزدیک به حکومت او را "شاعر و مستندساز" معرفی کرده اند، در این جلسه در اعتراض به سانسور اشعارش توسط مسئولان دفتر رهبر جمهوری اسلامی، از خواندن آن خودداری کرد. آنگونه که سایت های خبری طرفدار خامنه ای گزارش کرده اند، این شاعر پس از آنکه توسط مدیر جلسه فرصت شعر خوانی پیدا کرد، به جای خواندن شعر به بیان انتقاداتش از مدیریت جلسات درونی بیت رهبری پرداخت. بر اساس این گزارش، محمدحسین جعفریان در حین توضیحات خامنه ای درباره انتقادات او و دفاعش از مسئولان بیت رهبری، دو بار سخنان وی را قطع کرد. خبری "24" در این خصوص نوشت که این شاعر "در انتهای مراسم با تغییر جای خود"، روبروی خامنه ای نشست و درخواست شعرخوانی کرد. علیرضا قزوه، شاعر و مدیحه سرای رهبر جمهوری اسلامی که سایت "24" از او به عنوان مدیر این جلسه نام برده، این اجازه را صادر کرد اما جعفریان به جای خواندن شعر به طرح انتقادات خود پرداخت. به گزینش اشعار توسط مسئولان بیت رهبری اشاره کرد و با انتقاد از شیوه برگزاری مراسم گفت: "من نکته ای می‌خواهم بگویم اینکه رویه برگزاری این جلسه به شکلی است که شعرهای پاستوریزه در اینجا قرائت می شود و بعضا دوستان شعرها را قبل از جلسه می‌خواهند و آنها را چک می‌کنند و می گویند این خوانده شود و آن نشود. مثل شعری که من می‌خواستم بخوانم." در پاسخ به این انتقاد، قزوه گفت که "دوستان شعر شما را به مصلحت ندانستند و من هم با نظر ایشان موافق بودم" و خامنه ای نیز گفت: "شما شعرتان را بخوانید حالا" با وجود این، جعفریان با اصرار بر بیان انتقادش افزود: "گفتن به مصلحت نیست... این رویه باعث می‌شود شما در جریان شعر امروز مملکت قرار نگیرید. دفاع خامنه‌ای: پاستوریزه کردن هم بد نیست خامنه ای گفت: "من البته در جریان شعر کشور قرار می گیرم، این را شما بدانید، هم شعرهایی که در کتابچه‌ها منتشر می شود و هم از طریق انتشار شعرها در رسانه‌های الکترونیکی و...بی اطلاع نیستم. شعرهایی هم که اینجا خوانده می‌شود، اینطور نبود... شاید این جنبه مورد نظر شما در آنها نبود." او در عین حال بااشاره به اینکه "پاستوریزه کردن [شعر] هم بد نیست" اضافه کرد: "من البته در جریان اجرا و مدیریت این برنامه قرار ندارم اما دوستان انصافا خوب اجرا می‌کنند باز هم ما آماده هستیم شعر بشنویم، شعر به ما هو مطلوب است و من از شنیدن آن لذت می‌برم..."این منابع خبری شعر مورد نظر این شاعر را یک شعر "اجتماعی ـ– سیاسی" عنوان کرده اند که به "برخی مسائل روز جامعه" و "یک جریان خاص" اشاره داشته است. بر اساس این گزارش "برخی از بزرگان حاضر در جلسه" اعتقاد داشته اند که "نخواندن آن بهتر از خواندنش بوده" و در عین حال شعر مورد نظر "زیاد ربطی به فضای شعری کشور و فضای حاکم بر این جلسه فرهنگی" نداشته است.

گفتار روزانه محسن سازگارا جمعه 28 امرداد 1390

براي دريافت فايل صوتي کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: پنج شنبه 28 امرداد 1390
ايــنـجـا كــليـك كــنـيــــــــــد
توضيح اينكه گفتارهای روزانه آقای سازگارا روزانه در وبسايتشون منتشرميشه و اطلاعات خوبی رو در زمانی كوتاه در اختيار ميزاره.

گفتار روزانه محسن سازگارا پنج شنبه 27 امرداد 1390

برای دریافت فایل صوتی کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: پنج شنبه 27 امرداد 1390

۱۳۹۰ مرداد ۲۷, پنجشنبه

جعل احمقانه حوادث انگليس در رسانه ها

اينكه اين به اصطلاح خبرگزاري در مورد شعور و درك مخاطب چه فكري ميكند را به عهده بيننده مي گذاريم. صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است.
مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است.روزنامه کیهان فکر کرده مثلا فحش دادن یا خواستار حذف ملکه شدن ، مانند ایران است که، مجازات اعدام در انتظارش باشد! جهت اطلاع ، یکی از ویدیوهایی که ملکه را در تلوزیون به مسخره می گیرند، در انتهای این مطلب می گذارم.
جالب است که در متن خبری که عکس را فارس نیوز دزدیده است، نوشته شده است : Meanwhile, seperately it was announced the Met Police had paid out £85,000.00 damages to 5 protesters
ترجمه : "پلیس متروپلیتن (پلیس لندن) هشتاد و پنج هزار پوند (بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان) به پنج نفر از تظاهرکنندگان در سال 2006 خسارت داده است " متن اصلي خبر: व्व्व.bristol.indymedia.org/article/690298 داستان این بوده که پلیس لندن پنج تظاهر کننده را جلوی سفارت مکزیک دستگیر می کند ، (برای چند ساعت !) ، در صورتی که طبق قانون حق دستگیر کردن انها را نداشته است. در نهایت پلیس ضمن عذر خواهی ، هشتاد و پنج هزار پوند (یکصد و پنجاه میلیون تومان) خسارت می دهد ، با اضافه اینکه هزینه وکلای افراد فوق را که یکصد هزار پوند (دویست میلیون تومان) بوده است، پرداخت می کند (جمعا نفری هفتاد میلیون برای چند ساعت بازداشت!)این رفتار پلیس لندن و پرداخت خسارت و قبول اشتباه را مقایسه بفرمایید با رفتار پلیس ایران! این عکس فالس نیوز اصولا زبان تابلو راهنمایی و رانندگی پرتقالی است و مشخص است که عکس مربوط به بریتانیا نیست ! جهت اطلاع کارمندان دروغ گو و بی سواد فالس نیوز، زبان رسمی انگلیس، انگلیسی است !!
این عکس مربوط به کارناوال ناتینگ هیل است در سال 2008 ،سه سال پیش است! اصولا تصاویر دیگر این کارناوال را ببینید، تصدیق بفرمایید این بانوانی که فقط شورت پوشیده اند، خیلی قصد انقلاب اسلامی را ندارند !)
این عکس ، از همان کارناوال ، نمونه خوبی از صدور انقلاب اسلامی به بریتانیا است (!):
این عکس متعلق به اعتصاب معدن چیان در بریتانیا است، زمان آن نیز متعلق به سال 1984 است، یعنی بیست و هشت سال قبل ! هیچ ربطی هم به صدرو انقلاب اسلامیبه بریتانیا ندارد !)
این عکس متعلق به سال 2009 است، در آن زمان گروه ضد اسلام، تظاهراتی مسالمت آمیز تشکیل داده بود و معتقد بوده قوانین شریعت اسلامی ، قوانینی فاشیستی است।) حال رسانه های رژیم از این عکس ها به عنوان صدور انقلاب اسلامی (!) یاد می کنند!
اينم تصوير ثبت شده از فالس نيوز در سايت فريز:كلیـــــك كنیــــد دو نمونه از نقد و شوخی و توهین به ملکه بریتانیا در تلوزیون رسمی بریتانیا كه قول دادم: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BcyfQhvP76M http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eEzEKQ0fFxE

به نام خـــدا. سلام. اولين پست.

سلام. اين اولين پست من تو اين سايته و اميدوارم سايت پر باری بشه در آينده و بتونم خبر رسانی كنم. حتی اگه شده به يك نفر...