۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

علی اكبری: بمب جنسی،خطرناكتر از بمب دشمن+كاریكاتور

رييس سازمان ملی جوانان گفت: از نظر ما بمب جنسی در كشور، خطرناك‌تر از بمب و موشك دشمن است و نيازهای جنسی نيز با ازدواج حل می شود. + عكس...

گدا گشنه های محتاج دمپایی در روز قدس!

مردم احمق و عقب افتاده كه حاضرن واسه هرچيز بی ارزشی مثل سانديس و كيك و دمپایی ناموس و شرف خودشونو نا آگاهانه بفروشن. سگای ولگردی كه چشمشون به پسمانده های رژيم آخونداست.

احمد خاتمی امام جمعه روز قدس: سقوط دیکتاتورها درمنطقه دو سال پس از فتنه 88!

نماز سنتی آخرین هفته ماه رمضان را که تا پیش از کودتای 22 خرداد هاشمی رفسنجانی می خواند، امسال نیز مانند سال گذشته حجت الاسلام کودتاچی “احمدخاتمی” خواند. نمازی کم رونق در شرایطی بشدت امنیتی و به دور از راهپمیائی آزاد مردم. چند ده هزار نفر را جمع کرده بودند تا شعارهای حکومتی را تکرار کنند و برگردند خانه هایشان.
اما سخنرانی احمد خاتمی و نکته جالبی که از دهانش بیرون پرید:

«دو سال پس از فتنه سال 88 نظام اسلامی مانند یك سرو ایستاده و مثل خاری در چشم مستكبران قرار گرفته است. بعد از گذشت دو سال از فتنه سال 88 دیكتاتورهای كشورهای شمال آفریقا یكی پس از دیگری سرنگون شده و در درون كشور انگلیس نیز آشوب‌های مردمی به راه افتاده است و دولت این كشور یك حكومت نظامی اعلام نشده برقرار كرده است. دیكتاتورها دو راه بیشتر ندارند یا اینكه آبرومندانه از صحنه خارج شوند و یا اینكه مقاومت كنند و ذلیلانه از صحنه خارج شوند. »
به اعتراف احمد خاتمی، جنبش ضد دیکتاتوری در خاورمیانه و شاخ افریقا محصوص جنبش سبز در ایران است، چرا که دو سال پس از آغاز جنبش سبز دیکتاتورها یکی بعد از دیگری سقوط می کنند. این درک و وحشتی است که در نهان امثال احمد خاتمی نهفته و به همین دلیل در میان یک سخنرانی و حتی برای تلاش برای دگرگون جلوه دادن جنبش سبز بیرون می زند که روز گذشته بیرون زد.

عجله نکنيد منصور ارضی جايزه نمی دهد

مداح مشهوری که در ابتدای ماه مبارک رمضان، در اظهاراتی جنجالی، دولت را تهدید کرده بود، عقب‌نشینی کرد.
به گزارش "سياست نامه" به نقل ازسايت  24، حاج منصور ارضی در اظهارات چند شب قبل خود و بعد از شب‌های قدر، تلویحا از تهدیدات قبلی خود عقب‌نشینی کرد. به گزارش خبرنگار ما، وی 5شنبه شب (سحر روز جمعه) با لحن طنزآلود گفته است که «برای اون قضیه این جایزه‌هه تا آخر ماه رمضون ارزش داره! جایزه‌شم یک هزار تومانی است بدون چهار صفر!»
وی در شب‌های گذشته نیز برخلاف روال گذشته، هیچ اشاره ای به دولت و برخی افراد مورد اشاره در بحث‌های شب‌های ماه‌رمضانی‌اش نکرد. این اتفاقات در حالی رخ داده که معاون حقوقی رییس جمهور از شکایت از این مداح خبر داده بود و برخی این رفتار ارضی را واکنش به این شکایت و برخی توصیه‌ها به او می‌دانند.
شایان ذکر است، ارضی در یکی از شب‌های ماه مبارک، درخواست کشتن یک چهره دولتی را کرده و عنوان کرده بود که پولش را می‌دهد!

فراخوان شرکت در دادگاه 4 پناهنده سیاسی به جرم حمله به سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ

روز دوشنبه 29 اوت دادگاه شهری کپنهاگ حکم خود را در مورد چهار پناهنده سیاسی به جرم حمله به سفارت ایران صادر میکند.
حمله به سفارت ایران در تاریخ 13 مه 2010 در هنگام برگزاری تظاهراتی در اعتراض به اعدام 5 زندانی کرد در زندان اوین اتفاق افتاد. با هجوم مردم خشمگین, درب ورودی سفارت ایران شکسته شده و تعدادی از تظاهر کنندگان وارد محوطه سفارت شدند و خساراتی را به یک خودرو و چند شیشه و درب سفارت وارد آوردند.
لازم به تذکر است که در روز اول دادگاه که روز پنجشنبه 25 اوت برگزار شد نماینده ای از سفارت یا دولت جمهوری اسلامی حضور نداشت و دادستانی دانمارک شاکی عمومی این پرونده بود.

نامه سهیل اعرابی برادر سهراب اعرابی به صادق لاریجانی ریس قوه قضاییه

به نام خداوند عدل و داد
آقای لاریجانی
من سهیل اعرابی هستم. برادر یکی از کشته‌شدگان 25خرداد. به یاد می‌آورید؟
نامش سهراب بود... و حالا دنیا می‌شناسدش٬ اما شما چه؟
می‌دانید برادر من چند بهار از زندگی‌اش گذشته بود؟
می‌دانید چند نفر از انتخابات 88 تا به حال کشته شده‌اند که سهراب تنها یکی از آنان بوده است؟
می‌دانید چه بر سر خانواده‌های این عزیزان آمده است؟
می‌دانید هنوز هم هستند کسانی که اسباب آزار و اذیت این خانواده‌ها را فراهم می‌کنند؟
می‌دانید در همان اسلامی که ادعای مسلمانی‌اش را دارید در باب دروغ چه آمده است؟
می‌دانید علی که بود؟ یا تنها نامش را شنیده‌اید و بهره برداری از نامش را آموخته‌اید؟
می‌دانید آه مظلوم بر سر شما و قدرتتان چه خواهد آورد؟ ...

سنگ قبر سعيد امامی جانی!!

سنگ قبر سعید امامی با جزييات!!


شریک جرم در کشتار مردم بی دفاع، مخالفت روسیه و چین با قطعنامه علیه سوریه

روسیه و چین با قطعنامه کشورهای غربی علیه سوریه مخالفت کردند.به گفته دیپلمات‌ها، درحالی که کشورهای اروپایی و آمریکا روز جمعه در تلاش بودند، پیش‌نویس قطعنامه مد نظر را علیه سوریه، نهایی کنند، روسیه و چین به شدت با این اقدام مخالفت کردند.به گزارش خبرگزاری رویترز، ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و پرتغال، روز جمعه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را میان اعضای دایم و غیردایم این شورا پخش کردند که به موجب آن بشار اسد و شخصیت‌های با نفوذ حکومت سوریه و نزدیکان وی مورد تحریم قرار می‌گرفتند...

۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

ورود نسل جدید دیش ماهواره به بازار ایران+ عکس

دیشهای HD SELF SAT دیشهای گرد و غیراستاندارد وطنی را حذف کرده و امواج ماهواره مخفی تر و راحت تر به خانه ها خواهد آمد.
 
به گزارش «محبت نیوز» به نقل از منابع خبری اینترنتی، به تازگی نوع دیگری از دیش  ماهواره ای با اشکال گوناگون وارد كشور شد. ...

حمله نیروهای امنیتی به مراسم افطار فعالان مدنی آذربایجان و بازداشت دهها تن

منابع حقوق بشری گزارش داده اند که شامگاه چهارشنبه دوم شهریورماه، نیروهای امنیتی استان آذربایجان شرقی، طی حمله به یک مراسم افطار، گروهی از فعالان سر‌شناس مدنی آذربایجان در تبریز را بازداشت کرده و به جای نامعلومی انتقال دادند.
به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این بازداشت در محله قم تپه تبریز در منزل شخصی مصطفی عوض‌پور از فعالین مدنی آذربایجان صورت گرفته است.
در این بازداشت گسترده حدود ۳۰ نفر که در مراسم افطاری شرکت کرده بودند با ورود غیر قانونی نیروهای امنیتی به منزل مصطفی عوض‌پور ضمن تفتیش و ضبط وسایل شخصی آن‌ها را نیز با خود برده‌اند.
بر اساس این گزارش، هم اکنون نیروهای امنیتی در مقابل منزل فوق الذکر حضور داشته و از کسانی که به آن محله مراجعه می‌کنند فیلم برداری می‌کنند. و به هیچ کس حتی به صاحب خانه هم اجازه وارد شدن نمی‌دهند.
از شهر اورمیه نیز خبر می‌رسد اداره اطلاعات این شهر با احضار ۲۰ نفر از فعالان مدنی به ستاد خبری و تماس با بسیاری دیگر اقدام به تهدید ایشان نموده است.
گفتنی است به دنبال رد طرح ۲ فوریتی نجات دریاچه اورمیه شهرهای آذربایجان ملتهب می‌باشد و فعال مدنی آذربایجان برای روز‌های پنجشنبه ۳ شهریور استادیوم سهند تبریز بازی فوتبال ترکتور سازی و شهرداری و همچنین روز شنبه۵ شهریور شهرهای اورمیه و تبریز فراخوان داده‌اند.
گزارش دیگر حاکی است سیستم اس‌ام اس استانهای شمال غرب دچار مشکل شده در صورت بودن کلمات «اورمو گولو»، «دریاچه اورمیه» به مقصد نمی‌رسد.

جمهوری اسلامی بزرگترین دشمن ملت فلسطین است/ايجاد نا امنی در آستانه روز قدس

استفاده ابزاری از فلسطینیان و سناریو سازی جمهوری اسلامی در آستانه روز قدس.
جمهوری اسلامی بزرگترین دشمن ملت فلسطین.
چند لحظه ی پیش اخبار شبکه یک داشت فریاد های یک کودک معصوم را در بیمارستان های غزه نشان می داد، صحنه ی دردناکیست، اما چرا این اتفاقات در آستانه ی روز قدس اتفاق می افتد؟! چند روز پیش ، در حالی که فلسطینیان و اسرائیلی ها در آرامشی نسبی بودند، حمله ای از سمت مهاجمان عرب به یک اتوبوس توریستی اسرائیلی صورت می گیرد که 6 تن در آن حملات کشته می شوند. سپس اسرائیل حمله ی تلافی جویانه می کند و حماس هم در پاسخ به آن شروع به موشک پرانی می کند، در نتیجه آن آرامش نسبی در هم می شکند! روز قدس روزیست که «خمینی» آن را ابداع کرده و به زور آن را جهانی نامیده! حال این سوال اینجاست، در صورتی که فلسطینیان و اسرائیلی ها با هم به صلح برسند دیگر روز قدس چه معنایی دارد؟ آیا جز ایران کشوری می ماند که اسرائیل را به رسمیت نشناسد؟ با این تفاسیر آیا جمهوری اسلامی می گذارد این نزاع به پایان برسد و مردم مظلوم فلسطین کمی رنگ آرامش را ببینند؟ آیا جزجمهوری اسلامی و نوچه های آن کسی می توانسته برنامه ریز حمله چند روز پیش به اسرائیل باشد؟ آیا  جمهوری اسلامی مردم فلسطین را به کشتن نمی دهد تا به اهداف تبلیغاتی خود برسد؟! نگاهتان را کمی باز تر کنید.

طنین الله اکبر در منطقه ی دولت - پنج شنبه 3 شهریور 1390

طنین الله اکبر در منطقه ی دولت - پنج شنبه 3 شهریور 1390

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

چرا باید تو صدا و سيمای ايران اين چيزا پخش بشه؟

كانال يك قرآن و جوشن كبير
كانال دو مسابقات قرآن خونی
كانال سه زلال احكام
كانال چهار ميزگرد علمای بی علم
كانال پنج صحيفه خوانی و تفصير آخونديسم
كانال..........................
آخه تكليف اونی كه مسلمون نيست چيه؟ اصلا ما كه مثلا مسلمونيمو از اين چيزا بيزار شديم چه گناهی كرديم بايد اينارو ببينيم.
ديش هارو هم كه مثل تارزان و مرد عنكبوتی ميريزن جمع ميكنن.
يعنی اينا هنوز فكر ميكنن ميتونن مغز هيچ احمقی رو با اين برنامه ها  شستشو بدن.
ميدونين چقدر از بودجه مملكت رو بالا ميكشن تا اين برنامه های كم هزينه و بی ارزشو بدن؟
بش از يك ميليارد بودجه كه خيلی بيشتر از اين رو هم از تبليغات بانكها و شركتها و كارهای ديگه به جيب ميزنن.

اختلاس یازده میلیارد ریالی مربوط به زمان استانداری كامران دانشجو بوده؟

سازمان بازرسی كل كشور گزارش اختلاس كشف شده استانداری تهران را تلویحا مربوط به در دوره ای اعلام كرد كه كامران دانشجو، وزیر فعلی علوم و تحقیقات، به عنوان استاندار تهران، مشغول خدمت بوده. به گفته جلیلی، مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی كل كشور این پرونده متعلق به دوران استاندار سابق تهران یعنی فردی كه پیش از حضور مرتضی تمدن در این جایگاه بوده، انجام شده است. هر چند این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین كه "منظورتان از استاندار سابق، آقای دانشجو است؟" اظهار داشت: "جزئیات بیشتری یادم نمی آید!"
كردان - كامران دانشجو - مرتضی تمدن
 ....

گفتگو با منیره برادران، ایرج مصداقی و مهدی اصلانی جان بدربردگانِ قتل عامِ زندانیان

گفتگوگر: سيروس ملكوتی. به مناسبت سالگرد و يادمان قربانيان جنايات رژيم جمهوری اسلامی در تابستان شست و هفت 
:سیروس ملکوتی روانِ آزرده یک فرهنگ اجتماعی را شاید بتوان در طرحِ آفرینش های ماندگارش از بستر تاریخ باز یافت. و شاید بتوان در فرایندی طولانی با همان آفرینش های سروده و ترجمان دردها به نوعی از مداوای ذهنیتی تنیده شده در هراس و دهشت و درد باور آورد.
سرزمین ما قرن‌هاست که این ویژگی‌های دردآفرین را بر گرده روان اجتماعی از نسلی به نسل دیگر انتقال می‌دهد و انبوهی از دادخواهی‌های بی‌پاسخ را با خود همراه آورده است. 
شاید برای یافتن چرایی‌های تولید دهشت و درد از گذشته‌های دور تاریخ، شواهد، ذهنیت و عواطف ضرور را برای یافتن حقایق در دست نداشته باشیم، اما بیشک جنایات سی و سه سال معاصر را می‌توانیم در نهاد و جوهری حقیقت‌یاب بکاویم، و نگذاریم غبار تاریخ و گذر زمان، این جنایات را نیز، از محاکمه‌ای عدالت‌خواهانه در پوشش خود مدفون سازد. 
اجتماع انسانی  معاصر  نمی‌تواند ذهنیت و یادمان دردهای خود را با انکار و ارعاب به فراموشی و بی‌نشانه رها سازد...
 

رابطه ازدواج و طلاق با سایز کمر آقایان و خانم‌ها

ازدواج و طلاق رویدادهایی متحول‌کننده در زندگی هر آدمی به شمار می‌آیند. دامنه این تحولات هم آن چنان گسترده است که ابعاد گوناگونی از زندگی را در برمی‌گیرد، از جمله سایز باسن و کمرتان را.
به نوشته هفته‌نامه تایم، ازدواج و طلاق هر دو، به ظاهر، باعث افزایش وزن در زوجین می‌شوند، اما بر پایه یک پژوهش علمی جدید هر یک از این دو رویداد بر روی زنان و مردان تأثیری متفاوت دارد.
محققان در دانشگاه دولتی اوهایو در آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که زنان «پس از ازدواج» نسبت به مردان وزن بیشتری پیدا می‌کنند، در حالی که سایز دور کمر آقایان «پس از طلاق» بیش از بانوان افزایش می‌یابد....

رييس جمهور روسيه خواستار مذاکره معمر قذافی و مخالفان شد !!

يک روز پس از سقوط مقر نظامی معمر قذافی، رييس جمهور روسيه از قذافی و مخالفان مسلح وی خواست تا به جنگ پايان دهند و با يکديگر مذاکره کنند.

همزمان رييس شورای انتقالی ليبی به يک روزنامه ايتاليايی گفته است که ظرف هشت ماه آينده در اين کشور انتخابات برگزار خواهد شد و معمر قذافی در ليبی محاکمه می شود.

دميتری مدودف در جريان ديدار با کيم جونگ ايل، رهبر کره شمالی، گفت که ما از ليبيايی ها می خواهيم تا ميان خود به توافق برسند....



آتش زدن پرچم خرچنگ نشان جمهوری اسلامی در کشور سوریه به عادت تبدیل شده است

این همان پرچم سه رنگ کشورمان است.اینجا کجاست؟ امریکا؟ اسرايیل ؟ انگلستان؟
ديروز در ايران و افغانستان, وامروز هم در سوریه!
چه جالب ماجراییست! امریکا و اسرايیل با پرچم ما کار ندارند آنوقت سوریه آتش میزند!
جنايات جمهوری اسلامی كه حالا علاوه بر مردم ايران , خشم مردم منطقه را نيز برافروخته. جنايتي كه با اعظام مستقيم نيرو و حمايت مالی از تروريست ها و آدمكشای منطقه مثل حماس و حزب الله (حزب شيطان) انجام ميگيره.

گفتار روزانه محسن سازگارا چهارشنبه 2 شهریور 1390

برای دريافت فايل صوتی کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: چهارشنبه 2 شهریور 1390
 
ايــنـجـا كــليـك كــنـيــــــــــد


آقای خامنه ای،اسراییل در سال گذشته فقط هفتاد فلسطینی را کشته است، اما سگ هار تو ،اسد تا کنون 2700 نفر را سلاخی کرده است

 بر اساس آمار منابع متعدد، از آغاز سال 2000 تا کنون (قریب ده سال)، در نبرد بین اسراییل و فلسطینی ها تا کنون قریب شش هزار و چهار صد نفر فلسطینی و حدود هزار و شش صد نفر اسراییلی کشته شده است.  منبع

به دیگر عبارت ، در ده سال ، اسراییلی ها ، بیش از شش هزار فلسطینی را کشته اند که بسیاری از آنها افراد مسلحی بوده اند که در صدد حمله به اسراییل بود اند یا بمب گذاران انتحاری بوده اند که در طی عملیات کشته شده اند. 
شکی نیست که کشته شدن حتی یک انسان هم ، امری مذموم است و آن دولت، یک جنایتکار محسوب می شود، خواه اسراییل باشد و خواه سوریه. 

براستی اگر مردم فلسطین تظاهرات مسالمت آمیز انجام دهند، اسراییلی ها بر روی آنها آتش خواهند گشود ؟! آیا ارتش اسراییل ، بر روی مردم فلسطین ، دست به جنایاتی مشابه جنایات اسد در سوریه یا خامنه ای در تهران خواهد زد ؟!
آمار نشان می دهد که اسراییل در طی سال 2010 ، تنها هفتاد فلسطینی را کشته است، آنهم افرادی که یا مسلح بوده اند یا به خود بمب بسته بوده اند تا دیگران را بکشند، اما دولت مورد حمایت رژیم ایران، در طی مدت کوتاهی ، از زمان آغاز جنبش آزادی خواهی در سوریه و در بازه زمانی چند ماه ، بیش از 2700 انسان بی دفاع و غیر مسلح را سلاخی کرده است.
آقای خامنه ای، کدام یک از این دو رژیم ، جنایت کار تر هستند؟

ناپديدکردن اجباری زندانيان سياسی در ايران

سازمان گزارشگران بدون مرز طی اطلاعيه‌ای «بازداشت خودسرانه و ناپديدکردن اجباری» زندانيان سياسی در ايران را محکوم کرد.
اين انجمن بين‌المللی مدافع آزادی رسانه‌ها و حقوق بشر در اطلاعيه‌ای که سه‌شنبه يکم شهريور ۱۳۹۰ منتشر شده، گفته است کوهيار گودرزی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق بشر در ايران و مادرش پروين مخترع به‌طور «خودسرانه» بازداشت شده‌اند.
کوهيار گودرزی، فعال حقوق بشر در ايران از روز نهم مرداد ۱۳۹۰ ناپديد شده است. برخی منابع خبری گفته‌اند او بازداشت شده است.
پروين مخترع مادر اين فعال حقوق بشر نيز که ساکن کرمان است، روز دوشنبه ۱۰ مرداد بازداشت گرديده و به زندان مرکزی اين شهر منتقل شده است....

طلبه گوشمالی داده شده توسط جوانان با غیرت ایران


طلبه فوق که بسیار بچه باز و کثیف بوده وقتی که قصد دخالت در امور شخصی مردم را  به اسم امر به معروف داشته  توسط جوانان با غیرت ایران زمین  گوشمالی و به سی سی یو فرستاده شده است. اينها بايد بدانند كه جون مردم به لبشون رسيده. و اينكه در خارج از حوزه كار با رفتن توی بشكه تموم نميشه. درمورد قبلی (آخوند فروزش) ما به آخوند و بسیجی ها هشدار دادیم که در صورت دخالت در زندگی شخصی مردم نتیجه واکنشی ما غیر قابل پیش بینی است و هر بار که به این نصیحت ما گوش نکنید هر روز شاهد این وقایع خواهید بود. به خانواده ها توصیه میشود اگر میخواهید کودکانتان مورد تجاوز توسط آخوند و طلبها واقع نشوند از نزدیک شدن آنها به این موجودات جلوگیری کنید....

۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

كار كردن نماينده های مفتخور مجلس

عكس نماينده های ملت!!!!












مطلب احمقانه و توهين آميز كيهان در مورد زوزه

متاسفانه چندی ست مشاهده میشود که تعداد اندکی از به اصطلاح هموطنان ، هنگام ظهر و البته در این ماه مبارک ، اقدام به پختن غذا میکنند و بوی این غذاها با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مشرف به کوچه هستند ، مشکلاتی را برای مردم مومن و روزه دار ایجاد کرده است.
پیشنهاد میکنم که این خانه ها را شناسایی کنیم و با اسپری قرمز روی در خانه هایشان بنویسیم " مرگ بر روزه خوار " تا مایه ی عبرت سایرین شوند.

چاپ شده در روزنامه ی وزین کیهان - 31 مرداد 90

گفتار روزانه محسن سازگارا سه شنبه 1 شهریور 1390

برای دريافت فايل صوتی کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: سه شنبه 1 شهریور 1390



۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

قذافی كشته شد


به نقل از انتخاب، در طی ساعات گذشته، که درگیری ها در لیبی به اوج خود رسیده است، عکسی از جسد قذافی در توییتر منتشر شده است که هنوز صحت آن تایید نشده است.

باز هم واردات داروی چینی دسته گل به نفت داد !

هفته گذشته اتفاقاتی در بیمارستان شرکت نفت تهران افتاد که متاسفانه با دخالت وزارت اطلاعات و مجتبی خامنه ای هیچ خبری حق پخش و نشر را نداشت .
ظاهرا تحریمهای آمریکا هیچ اثری نداشته , و اقتصاد ایران در سایه توجهات بودای چینی چهار نعل رو به جلو می رود .
بنا بر شنیده ها واردات داروئی از چین در انحصار مجتبی خامنه ای و بردار کوچکش است ....

اقدام ابتکاری؛ توزیع عکس ها و سخنان خانواده پنجاه شهید

جرس: جمعی از جوانان و فعالان جنبش سبز در واکنش به اظهارات اخیر مسولان جمهوری اسلامی مبنی بر انکار کشته شدگان پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و اظهار نگرانی برای کشته شدن چند شهروند انگلیسی در وقایع اخیر بریتانیا، اقدام به پخش تصاویری از پنجاه تن از کشته شدگان و اظهارات خانواده های آنان مبنی بر چگونگی جان باختن آنها در سطح شهر تهران کرده اند. 
این جوانان با تهیه ی عکس هایی از جان باختگان وقایع پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تلاش کرده اند تا گفته های خانواده های آنان را ه به همراه سی دی مربوط به شهدانِ شهر و همچنین متن گفتگوی خانواده های این جان باختگان در مصاحبه با رسانه های مکتوب را، خانه به خانه توزیع و در مورد وضعیت خانواده های کشته شدگان اطلاع رسانی کنند....

فوری: خودسوزی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب

یك شهروند در ضلع شمال غربی میدان انقلاب تهران دست به خودسوزی زد.
به گزارش سرویس اجتماعی «آینده»؛ دقایقی پیش، یك مرد با ریختن یك پارچ بنزین بر روی خود، اقدام به خودسوی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب كرد.
این جوان كه به نظر 30 و چند ساله به نظر می‌رسید، توسط آتش‌نشانی خاموش و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و در خصوص وضعیتش خبری در دسترس نیست.
گفتنی است، بنابه شنیده‌ها از شاهدان عینی، نامبرده به طور ناگهانی و با استفاده از یك پارچ بنزین خود را به آتش كشیده و حاضران در ابتدا با تصور اینكه آب بر سر خود می‌ریزد از اقدامش ممانعت به عمل نیاورده‌اند.
این خبر تكمیل می شود

عربهای آزادیخواه و ایرانیان عزادار ! برای تو مسلمون!

طرابلس پایتخت لیبی بامداد دوشنبه ۳۱ مرداد به دست مخالفان مسلح دولت معمر قذافی رهبر این کشور افتاد.
با سقوط هر دیکتاتور ملت ما یک گام به ازادی نزدیکتر میشوند و پناهگاههای دشمن یکی پس از دیگری به اشغال ازادیخواهان در میایند و عرصه بر دشمن تنگتر میگردد.همه این سقوطها با یک اتفاق ساده شروع شد و سپس گسترش یافت اتفاقی که در ایران روزانه صدها نمونه بدتر از ان پیش میاید و ما ساده از کنار ان میگذریم و یا به تماشا مینشینیم‬.تجربه لیبی به ما اموخت که تا ابد به انتظار رهبری و اتحاد نمیتوان نشست و ازادی را به هر قیمت حتی بدون رهبری میبایست به دست اورد ودر هنگام عمل است که هم اتحاد و هم رهبری شکل پیدا میکند. این روزها اعراب در فکر دمکراسی اند و ایرانیها در حال عزاداری برای اعراب هزارو پانصد سال پیش!‬همین امشب و در یک کشور عربی دیگر... عربها به دنبال آزادی، دموکراسی و مردمسالاری هستند و ملت ایران به پیروی از آخوندها تا سحر برای مرده های 1500 سال پیش همین عربها سینه سپر کرده و دارند توی سر خود می زنند!.فراخوان رقص و شادی به مناسبت سقوط دیکتاتور لیبی در هر شهر و روستا و در هر کوی و برزن لیبی بر پاست، و فرزندان کورش بزرگ سخت در غزای حسن و حسين و تقی و نقی به سوگ نشسته اند!احساس غریبی دارم ، از طرفی برای رهایی مردم لیبی از دست جنایتکاری چون قذافی خوشحالم و از طرفی دیگر غمگین برای مردمی که 33 سال است در اسارت مافیای آخوندیسم بسر میبرند.


parsdailynews.com

پلیس جمهوری اسلامی کیف و لوازم شخصی ایرانی ها را برای آب، و غذا جستجو میکند

تصوير ارتباطی با خبر ندارد
مردمی که روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸مردادماه جاری به کوههای دربند و درکه رفته بودند در ورودی اين مکانها با مامورانی برخورد کردند که در حال بازرسی کيف و کوله های گردشگرانی بودند که قصد داشتند به کوه يا قله بروند. 
شاهدان می گويند پليس در اين رهگذر از افراد و محتويات درون کيف آنها فيلم و عکس هم گرفته و با کسانی که به اين برخوردها اعتراض داشتند برخورد کرده است. پيش از اين مسوولان نيروی انتظامی از تشديد تدابير امنيتی در تفرجگاهها و کوهها در اجرای طرحهای تابستانه و امنيت اخلاقی خبر داده بودند و اخطارهای پليس در ٓاغاز ماه رمضان همراه با اطلاعيه هايی بود که از دستگيری و برخورد با روزه خواران خبر می داد. با اين حال شاهدان عينی هرگونه روزه خواری در ملا عام را رد می کنند....

روحانی امر به معروف یا دزد ناموس مردم!

يادتونه كه فالس نيوز خبری را مخابره کرد مبنی بر مضروب شدن یک روحانی به نام علی خلیلی در حین امر به معروف و نهی از منکر؟ حالا معلوم شده است که طرف نه تنها دنبال امر به معروف و نهی از منکر نبوده که خودش به دختری که مدعی بوده مزاحمش شده اند گیر داده و کسانی که او را کتک زده اند و با چاقو مضروب کرده اند از بستگان نزدیک دختر بوده اند! هيچ بيمارستانی هم اين احمق رو نپزيرفته و حالا رييس يكی از اون بيمارستانها اخراج شده.
بامزه اینجاست که خبرنگاران داخل به شدت از انتشار خبر مربوط به این ماجرا منع شده اند!
آن هم در شرایطی که طی یک ماه گذشته حتی برخی از مراجع روحانی هم نسبت به حادثه رخ داده اظهار تاسف کرده اند!
حالا اگه تو سايتهای حكومت هم در مورد اين موضوع بگردين ميبينين كه داستانهای متفاوتی از دليل درگيری بيان ميكنند. يه جا ميگه كه اين طلبه برای دفاع از دو خانوم در مقابل ارازل درگير شده. و جايه ديگه نوشته كه طلبه و دوستاش سوار موتور بودن كه به يه اتوموبيل كه صدای ضبظش بلند بوده هشدار دادن و درگيری پيش اومده.

آسیاب به نوبت!! منتظر باش دیكتاتور بزرگ!

سقوط ديكتاتور يكی يكی
يه روز صدام , يه روز بن علی , يه روزم مبارك و حالا قذافی. به همين زودی ها هم نوبت بشار اسده.
خوشحالم كه در روزگار سرنگونی ديكتاتورها زندگی ميكنم.روزگاری كه قدرت طلبها و زورگويان به پايانشون ميرسن.توی همون جايگاهی قرار ميگيرن كه يه عمر مردم بيگناه رو به ناحق محاكمه كردن.خدارو شكر ميكنم و به مردم پايداری كه به آزادی رسيدن تبريك ميگم و از خدا ياری و اراده اين رو ميخوام كه من  و همه مردم بتونيم به حق و آزاديمون دست پيدا كنيم.به اميد روزی كه ماهم يكی بشيم.
ملاقات ديكتاتورها. خامنه ای و قذافی



روابط شياطین

ايران و مبارك
احمدي نژاد و بشار اسد قاتل

گفتار روزانه محسن سازگارا دوشنبه 31 امرداد 1390

برای دريافت فايل صوتی کم حجم گفتار روزانه محسن سازگارا: دوشنبه 31 مرداد 1390



تجاوز آخوند حاج آقا فتاحی ۴۷ ساله به دختر ۱۹ ساله محله!!

از قرار معلوم این دختر نوزده ساله, مورد اغفال و تجاوز جنسی این آخوند ۴۷ ساله قرار گرفته بوده است.
روز پنج شنبه ۲۷ مرداد در زرین شهر اصفهان یک دختر نوزده ساله به همراه پدرش به دادگاه مراجعه می کنند تا از آخوند محل شان به نام حاج آقا فتاحی شکایت کنند. از قرار معلوم این دختر نوزده ساله, مورد اغفال و تجاوز جنسی این آخوند ۴۷ ساله قرار گرفته بوده است. پدر خانواده که یک کارگر ساده است با اعتماد به این فرد از او میخواهد تا در دروسی که دخترش برای کنکور نیاز داشته به او کمک کند. در طی این جلسات درسی, آخوند فتاحی تمام توان خود برای اغفال دختر را به کار می گیرد و سپس با وعده ازدواج و ساختن آینده ای دور از فقر, به دختر تجاوز می کند و در این کار آنقدر بیشرم عمل می کند که دختر تا مدتی دچار افسردگی شدید میشود. این افسردگی با باردار شدن دختر بدتر میشود و کار به جایی می رسد که آن آخوند از دختر میخواهد تا بچه خود را سقط کند. دختر قبول میکند و با سفارش حاج آقا به دور از چشم خانواده, دختر بچه خود را سقط میکند. هر ترفندی به کار می گیرد تا خانواده متوجه نشوند اما خونریزی های شدید, او را مجبور به گفتن واقعیت میکند. به محض اینکه خبر به آخوند فتاحی میرسد, به گونه ای رفتار میکند که انگار اصلا این دختر و خانواده اش را نمیشناسد! پدر دختر پس از مشورت با یک وکیل اقدام به شکایت میکند, اما خود او معترف است که امکان رسیدن به عدالت در این پرونده خیلی کم است!

پلنگ صورتی و پت‌ومت مروج سكولاریسم هستند!!

سایت آینده نیوز: محمود آرامش در یادداشتی در سایت الف با عنوان "آموزش سكولاریسم در برنامه كودك" نوشت:
زمانی، با یك دانشجوی فرانسوی سكولار گفتگو می كردم كه سعی می كرد مواضع كشورش را در باب سكولاریسم و دمكراسی برایم توضیح دهد. این دانشجوی دكتری، با دفاع از «حذف» نمادهای مذهبی از جامعه به خاطر «بی طرفی» حكومت در مقوله دین و سنت ها، معتقد بود: «ما در فرانسه از تنوع نژادی و حتی از مهاجرت خارجی ها به كشورمان استقبال می كنیم، مشروط بر اینكه اعتقادات و سنت هایشان را پشت مرزها رها كنند و با خودشان وارد جامعه فرانسه نكنند»!
فرض كنید كسی بخواهد این نحوه نگرش را به زبان ساده برای كودكان توضیح دهد. به نظر شما با چه بیانی باید این موضوع را منتقل كند؟....

شجاعت را از این دیوار نویس سبز بیاموزیم 22 خرداد 90 ,,,مرگ بر دیکتاتور

شجاعت را از این دیوار نویس سبز بیاموزیم 22 خرداد 90 ,,,مرگ بر دیکتاتور

يكی از بهترين و مواثرترين راههای بيان عقيده و رساندن پيام و خواست قلبی اجتماع همين است.

برای مشاهده ويديو  كـــلـیــك كــنـيـــد

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

ایران در صدر كشورهای حامی تروریست و در پایین ترین رده فهرست کشورهای حامی حقوق بشر!

ایالات متحده آمریکا در گزارش سالانه خود از وضعیت تروریسم در جهان ضمن آن که ایران را «فعا‌ل‌ترین کشور در حمایت از تروریسم» دانسته اعلام کرد که نام جمهوری اسلامی را به همراه سه کشور سوریه، سودان و کوبا هم‌چنان در فهرست سیاه خود نگاه می‌دارد.
همچنین ایران در پایین ترین رده در فهرست کشورهای حامی حقوق اساسی بشر قرار گرفت. در گزارش سالانه برنامه جهانی عدالت که در آن پایبندی به قوانین در کشورهای جهان مورد پژوهش قرار گرفته، کشورهای اروپای غربی غیر از ایتالیا در زمینه مسئولیت پذیری دولت، برخورداری از عدالت، حمایت از حقوق بشر و پیشگیری از فساد و جرائم در ردیف بهترین ها قرار گرفته اند.....

تفکیک جنسیتی به مهدکودک ها رسید !

این دستورالعمل تأکید می‌کند: اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پیش‌دبستانی ممنوع است و فقط در مراکزی که تعداد نوآموزان به حد نصاب نرسد، این امر با کسب مجوز از آموزش و پرورش منطقه بلامانع است!
به گزارش خبرگزاری فارس ، بر اساس دستورالعمل اجرایی دوره پیش‌دبستانی، مدت فعالیت روزانه مراکز پیش‌دبستانی حداکثر 3.5 ساعت در روز و 5 روز در هفته است؛ همچنین، کلاس‌‌های پیش‌دبستانی می‌تواند در نوبت صبح یا عصر (ترجیحاً نوبت صبح) با توجه به شرایط، نوع مرکز، نیاز و تقاضای والدین تشکیل شود و ساعت شروع فعالیت‌ها نیز در «نوبت صبح» 8 الی 11:30 و در «نوبت عصر» 13 الی 16:30 خواهد بود. ...

پیام جمعی از جوانان : ما دينمان را تغيير داديم

گزارش دریافتی:خداوند آزادي را آفريد و انسان زندان را. انسان توسط خداوند آزاد خلق شد و هر انساني آزاد است تا دين و اعتقاداتش را خود انتخاب كند. هر كسي حق دارد كه وقتي به سني رسيد كه مي تواند تصميم بگيرد، دينش را برگزيند و ما هم چنين كرديم. ما تغيير دين داديم زيرا ديني كه دروغ بگويد و آدم بكشد و تجاوز كند و به زور آزاديهاي مردم را له و لگدمال كند و به همه شان هم افتخار كند نمي خواهيم. ما جمعي از جوانان پس از تحقيق به اديان مهر و مانوي و زرتشتي و مسيحي تغيير دين داديم. دين مهر كه مهر و محبت و دوستي را تبليغ مي كند و دين اشو زرتشت كه به جاي شمشير روشنگري نسبت به جهل و تاريكي را سفارش مي كرد. دين مانوي كه پيامبرش سربه دار شد، اما حاضر نشد ديگران را بر دار كند و خشونت را مجاز شمرد. دين مسيحي چون به جدايي دين از سياست اعتقاد دارد و دين محبت و نوع دوستي مي باشد. ما به اين نتيجه رسيديم كه بحث از نوع اسلام در كشورمان ديگر بيفايده است و هر كس بنا بر سليقه خود تفسيري از اسلام بكند مثل گذشته نتيجه نميدهد و بايد ديني نو انتخاب كنيم كه از اول تكليفش را با خشونت و ستم و دروغ و جدايي دين از سياست روشن كرده باشد. از جوانان و نسل جديد دعوت ميكنيم كه به ما بپيوندند تا بيشتر از اين بخاطر دين پدرانمان بدبخت و ضد بشريت نشده ايم.
جمعی از جوانان جنبش مدني ايران زمين
گزارش ارسال شده به پارس دیلی نیوز