۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

احمد خاتمی امام جمعه روز قدس: سقوط دیکتاتورها درمنطقه دو سال پس از فتنه 88!

نماز سنتی آخرین هفته ماه رمضان را که تا پیش از کودتای 22 خرداد هاشمی رفسنجانی می خواند، امسال نیز مانند سال گذشته حجت الاسلام کودتاچی “احمدخاتمی” خواند. نمازی کم رونق در شرایطی بشدت امنیتی و به دور از راهپمیائی آزاد مردم. چند ده هزار نفر را جمع کرده بودند تا شعارهای حکومتی را تکرار کنند و برگردند خانه هایشان.
اما سخنرانی احمد خاتمی و نکته جالبی که از دهانش بیرون پرید:

«دو سال پس از فتنه سال 88 نظام اسلامی مانند یك سرو ایستاده و مثل خاری در چشم مستكبران قرار گرفته است. بعد از گذشت دو سال از فتنه سال 88 دیكتاتورهای كشورهای شمال آفریقا یكی پس از دیگری سرنگون شده و در درون كشور انگلیس نیز آشوب‌های مردمی به راه افتاده است و دولت این كشور یك حكومت نظامی اعلام نشده برقرار كرده است. دیكتاتورها دو راه بیشتر ندارند یا اینكه آبرومندانه از صحنه خارج شوند و یا اینكه مقاومت كنند و ذلیلانه از صحنه خارج شوند. »
به اعتراف احمد خاتمی، جنبش ضد دیکتاتوری در خاورمیانه و شاخ افریقا محصوص جنبش سبز در ایران است، چرا که دو سال پس از آغاز جنبش سبز دیکتاتورها یکی بعد از دیگری سقوط می کنند. این درک و وحشتی است که در نهان امثال احمد خاتمی نهفته و به همین دلیل در میان یک سخنرانی و حتی برای تلاش برای دگرگون جلوه دادن جنبش سبز بیرون می زند که روز گذشته بیرون زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.