۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

طلبه گوشمالی داده شده توسط جوانان با غیرت ایران


طلبه فوق که بسیار بچه باز و کثیف بوده وقتی که قصد دخالت در امور شخصی مردم را  به اسم امر به معروف داشته  توسط جوانان با غیرت ایران زمین  گوشمالی و به سی سی یو فرستاده شده است. اينها بايد بدانند كه جون مردم به لبشون رسيده. و اينكه در خارج از حوزه كار با رفتن توی بشكه تموم نميشه. درمورد قبلی (آخوند فروزش) ما به آخوند و بسیجی ها هشدار دادیم که در صورت دخالت در زندگی شخصی مردم نتیجه واکنشی ما غیر قابل پیش بینی است و هر بار که به این نصیحت ما گوش نکنید هر روز شاهد این وقایع خواهید بود. به خانواده ها توصیه میشود اگر میخواهید کودکانتان مورد تجاوز توسط آخوند و طلبها واقع نشوند از نزدیک شدن آنها به این موجودات جلوگیری کنید....

یاد آور میشویم که مردم اینقدر از این افراد انزجار دارند که حتی  چندین بیمارستان این آشغال را به داخل بیمارستان راه نداده اند و به زور به یکی از بیمارستان ها برده شده است و همین موضوع باعث اختلاف شدید بین مقامات حکومتی و وزیر بهداشت شده است.
به مادر این آخوندک بچه باز که عکس او را بالای سر توله اش   میبینید نیز یاد آوری میکنیم تو اگر شرف داشتی که نمیگذاشتی پسرت آخوند مزدور شود که بخواهی حال آه وناله برایش سر بدهی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.