۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

آقای خامنه ای،اسراییل در سال گذشته فقط هفتاد فلسطینی را کشته است، اما سگ هار تو ،اسد تا کنون 2700 نفر را سلاخی کرده است

 بر اساس آمار منابع متعدد، از آغاز سال 2000 تا کنون (قریب ده سال)، در نبرد بین اسراییل و فلسطینی ها تا کنون قریب شش هزار و چهار صد نفر فلسطینی و حدود هزار و شش صد نفر اسراییلی کشته شده است.  منبع

به دیگر عبارت ، در ده سال ، اسراییلی ها ، بیش از شش هزار فلسطینی را کشته اند که بسیاری از آنها افراد مسلحی بوده اند که در صدد حمله به اسراییل بود اند یا بمب گذاران انتحاری بوده اند که در طی عملیات کشته شده اند. 
شکی نیست که کشته شدن حتی یک انسان هم ، امری مذموم است و آن دولت، یک جنایتکار محسوب می شود، خواه اسراییل باشد و خواه سوریه. 

براستی اگر مردم فلسطین تظاهرات مسالمت آمیز انجام دهند، اسراییلی ها بر روی آنها آتش خواهند گشود ؟! آیا ارتش اسراییل ، بر روی مردم فلسطین ، دست به جنایاتی مشابه جنایات اسد در سوریه یا خامنه ای در تهران خواهد زد ؟!
آمار نشان می دهد که اسراییل در طی سال 2010 ، تنها هفتاد فلسطینی را کشته است، آنهم افرادی که یا مسلح بوده اند یا به خود بمب بسته بوده اند تا دیگران را بکشند، اما دولت مورد حمایت رژیم ایران، در طی مدت کوتاهی ، از زمان آغاز جنبش آزادی خواهی در سوریه و در بازه زمانی چند ماه ، بیش از 2700 انسان بی دفاع و غیر مسلح را سلاخی کرده است.
آقای خامنه ای، کدام یک از این دو رژیم ، جنایت کار تر هستند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.