۱۳۹۰ مرداد ۲۷, پنجشنبه

جعل احمقانه حوادث انگليس در رسانه ها

اينكه اين به اصطلاح خبرگزاري در مورد شعور و درك مخاطب چه فكري ميكند را به عهده بيننده مي گذاريم. صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است.
مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است.روزنامه کیهان فکر کرده مثلا فحش دادن یا خواستار حذف ملکه شدن ، مانند ایران است که، مجازات اعدام در انتظارش باشد! جهت اطلاع ، یکی از ویدیوهایی که ملکه را در تلوزیون به مسخره می گیرند، در انتهای این مطلب می گذارم.
جالب است که در متن خبری که عکس را فارس نیوز دزدیده است، نوشته شده است : Meanwhile, seperately it was announced the Met Police had paid out £85,000.00 damages to 5 protesters
ترجمه : "پلیس متروپلیتن (پلیس لندن) هشتاد و پنج هزار پوند (بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان) به پنج نفر از تظاهرکنندگان در سال 2006 خسارت داده است " متن اصلي خبر: व्व्व.bristol.indymedia.org/article/690298 داستان این بوده که پلیس لندن پنج تظاهر کننده را جلوی سفارت مکزیک دستگیر می کند ، (برای چند ساعت !) ، در صورتی که طبق قانون حق دستگیر کردن انها را نداشته است. در نهایت پلیس ضمن عذر خواهی ، هشتاد و پنج هزار پوند (یکصد و پنجاه میلیون تومان) خسارت می دهد ، با اضافه اینکه هزینه وکلای افراد فوق را که یکصد هزار پوند (دویست میلیون تومان) بوده است، پرداخت می کند (جمعا نفری هفتاد میلیون برای چند ساعت بازداشت!)این رفتار پلیس لندن و پرداخت خسارت و قبول اشتباه را مقایسه بفرمایید با رفتار پلیس ایران! این عکس فالس نیوز اصولا زبان تابلو راهنمایی و رانندگی پرتقالی است و مشخص است که عکس مربوط به بریتانیا نیست ! جهت اطلاع کارمندان دروغ گو و بی سواد فالس نیوز، زبان رسمی انگلیس، انگلیسی است !!
این عکس مربوط به کارناوال ناتینگ هیل است در سال 2008 ،سه سال پیش است! اصولا تصاویر دیگر این کارناوال را ببینید، تصدیق بفرمایید این بانوانی که فقط شورت پوشیده اند، خیلی قصد انقلاب اسلامی را ندارند !)
این عکس ، از همان کارناوال ، نمونه خوبی از صدور انقلاب اسلامی به بریتانیا است (!):
این عکس متعلق به اعتصاب معدن چیان در بریتانیا است، زمان آن نیز متعلق به سال 1984 است، یعنی بیست و هشت سال قبل ! هیچ ربطی هم به صدرو انقلاب اسلامیبه بریتانیا ندارد !)
این عکس متعلق به سال 2009 است، در آن زمان گروه ضد اسلام، تظاهراتی مسالمت آمیز تشکیل داده بود و معتقد بوده قوانین شریعت اسلامی ، قوانینی فاشیستی است।) حال رسانه های رژیم از این عکس ها به عنوان صدور انقلاب اسلامی (!) یاد می کنند!
اينم تصوير ثبت شده از فالس نيوز در سايت فريز:كلیـــــك كنیــــد دو نمونه از نقد و شوخی و توهین به ملکه بریتانیا در تلوزیون رسمی بریتانیا كه قول دادم: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BcyfQhvP76M http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eEzEKQ0fFxE

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.