۱۳۹۰ شهریور ۱۳, یکشنبه

پلیس سان فرانسیسکو به دنبال آیفون 5 گم شده

حتماً می دانید که آیفون 4 قبل از معرفی رسمی توسط اپل در یک کافه پیدا شد و سایت Gizmodo آن را به قیمت 5000 دلار خرید. پس از آنکه مطمئن شد این دستگاه واقعاً آیفون جدید است و نمونه چینی در کار نیست تصاویر آن را در اینترنت منتشر کرد و به این ترتیب قبل از اینکه استیو جابز آن را معرفی کند بسیاری از کاربران مشخصات کلی آیفون 4 را می دانستند. شایعات رسیده حاکی از آن است که چند افسر پلیس سان فرانسیسکو به خانه فردی به نام Sergio Calderon مراجعه کرده و خانه او را مورد جستجو قرار داده اند تا یک دستگاه آیفون 5 را که گم شده است پیدا کنند. ابتدا مقامات دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو SFPD این امر را انکار کردند و سرجیو گفت” آنها به من گفتند که از پلیس سان فرانسیسکو هستند وگرنه به هیچ وجه آنها را به خانه راه نمی دادم”. اما امروز بالاخره اعتراف کردند که به خانه فرد مذکور مراجعه کرده اند اما تنها دونفر از کارکنان اپل خانه سرجیو را جستجو کرده اند.
پلیس سانفرانسیسکو رسماً اعلام کرد که پس از صحبت با نمایندگان اپل اطلاعاتی درباره چگونگی وقوع حادثه به دست ما رسید. مشخص شد که کارمند اپل مستقیماً با پلیس تماس گرفته و برای یافتن دستگاه گم شده اش از پلیس درخواست کمک کرده است. اپل با استفاده از روش های خودش گوشی گم شده را تا نزدیکی خیابان اندرسون ردیابی کرده است و سپس از پلیس کمک خواسته تا خانه ای که احتمالاً دستگاه در آنجاست را جستجو کند. دو کارمند اپل خانه سرجیو را جستجو کردند اما چیزی پیدا نکردند. اپل همچنین هیچ گزارش رسمی از این مورد گم شده ارائه نکرده است که البته طبیعی به نظر می رسد.
شما چه فکر می کنید؟ آیا باز هم آیفون جدید اپل قبل از معرفی رسمی توسط فردی پیدا شده و درحال حاضر مشغول ارزیابی آن است یا اینکه شایعات حقیقت ندارد و دستگاه دیگری گم شده است که البته باز هم برای اپل مهم و حیاتیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به احترام به آزادی بيان, نظرات بدون تاييد ثبت ميشوند.